LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tel. ledenwerving Tele2
tel. ledenwerving Tele2
Ik word iedere twee weken gebeld door Tele 2 met de vraag of ik via Tele 2 wil gaan bellen.
Dit gaat al een half jaar zo, ik word er doodziek van.
Ik vraag iedere keer om me niet meer te bellen, het gaat echter maar door. Zouden ze nou nog niet begrijpen dat ik never een abbonement via Tele 2 neem.
Wat kan ik hier aan doen. Reacties..........
Dit gaat al een half jaar zo, ik word er doodziek van.
Ik vraag iedere keer om me niet meer te bellen, het gaat echter maar door. Zouden ze nou nog niet begrijpen dat ik never een abbonement via Tele 2 neem.
Wat kan ik hier aan doen. Reacties..........
Re: tel. ledenwerving Tele2
Meld je gewoon aan en maak er geen gebruik van dan ben je ook van ze af zijn zei ook weer blij
je word nog zieker als je wel met hun in zee ga.
het is een grote oplichterszooi.je krijg rekeningen dat wil je niet weten,en als je verhaal wil halen is het altijd jou schuld.het enigste wat hun doen is het incasso inschakelen.ik kreeg zelfs rekeningen van mensen uit een andere stad met alle gegevens,dus die mensen komen ook in de problemen maar daar hebben ze bij tele2 een oplossing voor incasso bureau inschakelen.mailen help niet,bellen ook niet,en ze hebben onbeschoft personeel.maar daar kunnen
ze ook niets aan doen daar krijgen ze een speciale opleiding voor.het heeft mij veel geld gekost dat spraakmakende dure oplichterszooitje.en voor die huppeltantes van tele2 heb ik een tip,ga bij AH vakken vullen doe je tenminsten eerlijk werk
het is een grote oplichterszooi.je krijg rekeningen dat wil je niet weten,en als je verhaal wil halen is het altijd jou schuld.het enigste wat hun doen is het incasso inschakelen.ik kreeg zelfs rekeningen van mensen uit een andere stad met alle gegevens,dus die mensen komen ook in de problemen maar daar hebben ze bij tele2 een oplossing voor incasso bureau inschakelen.mailen help niet,bellen ook niet,en ze hebben onbeschoft personeel.maar daar kunnen
ze ook niets aan doen daar krijgen ze een speciale opleiding voor.het heeft mij veel geld gekost dat spraakmakende dure oplichterszooitje.en voor die huppeltantes van tele2 heb ik een tip,ga bij AH vakken vullen doe je tenminsten eerlijk werk
NIET aanmelden bij die lui !!! Zodra je bent aangemeld, wordt nl je nummer omgeleid via hun systemen, en elke beweging die je maakt wordt door hun in kosten omgezet! (zodra je de hoorn optilt, draai je automatisch 1602...! Kpn heeft hier dan niets meer mee te maken. Wil je echter terug naar KPN, dan wens ik je succes, want je komt niet makkelijk van ze af.
Je kunt ook vragen naar een speciaal telefoonnummer. Als je dat nummer belt, dan word je opgenomen in een speciaal bestand wat door de Direct Marketingbedrijven wordt gebruikt om hun databases te zuiveren. Sta je in dat bestand, dan word je uit de bestanden van de DM-bedrijven gehaald.
Makkelijker is om bij Primafoon even een formulier in te vullen om terug te gaan naar KPN. KPN regelt dan alles en dan heeft Tele2 er helemaal niets meer mee te maken!
bel 0800-1273, toets daarna 3 om alle instellingen te verwijderen, daar kunnen mensen die preselect bellen automatisch terug naar KPN, dat zeg ik ook bij al mijn klanten (die van ACN) want ze zitten nergens aan vast en als klanten niet tevreden zijn hebben wij er weinig aan.
Ik heb het nog niet meegemaakt dat klanten de service en kwaliteit niet goed vonden, maar mocht dat wel zo zijn kunnen ze via dit gratis nummer op elk gewenst moment terug naar KPN, tele2 zal dit niet snel bekend maken en al mijn klanten worden door elke provider nagebeld, tot aan het asociale toe. De consumentenbond heeft al diverse klachten over tele2 ontvangen, wordt tijd dat de OPTA weer eens met een leuke boete voor ze komt, wie weet leren ze er dan wat van.
met vriendelijke groet,
jeffrey
Ik heb het nog niet meegemaakt dat klanten de service en kwaliteit niet goed vonden, maar mocht dat wel zo zijn kunnen ze via dit gratis nummer op elk gewenst moment terug naar KPN, tele2 zal dit niet snel bekend maken en al mijn klanten worden door elke provider nagebeld, tot aan het asociale toe. De consumentenbond heeft al diverse klachten over tele2 ontvangen, wordt tijd dat de OPTA weer eens met een leuke boete voor ze komt, wie weet leren ze er dan wat van.
met vriendelijke groet,
jeffrey
ook ik ben bij tele 2. al een paar jaar, maar heb tot op heden geen enkele klacht.
ook niet via de mobiele telefoon van tele 2, na een probleem met mijn sim kaart, kreeg ik binnen een poaar dagen zonder kosten een nieuw sim kaart.
ook niet via de mobiele telefoon van tele 2, na een probleem met mijn sim kaart, kreeg ik binnen een poaar dagen zonder kosten een nieuw sim kaart.
Iedereen die niet gebeld wilt worden voor allerlei aanbiedingen kan zichzelf heel makkelijk afmelden via het infofilter (www.infofilter.nl of 0900-6661000).
Dit nummer wordt gewoon verstrekt door de "bellers" van tele2, net zoals het 0800-1273 nummer om terug naar de kpn te schakelen overigens.
Wat belangrijk is, als je wel gebeld word maar geen interesse hebt, dat je dat goed aangeeft. Veel mensen zeggen niet dat ze geen interesse hebben, maar zeggen dat ze geen tijd hebben, en worden vervolgens gewoon teruggebeld.
Verder wil ik nog even kwijt dat de mensen die bellen ook maar gewoon hun werk doen, en dat ze niets te vertellen hebben over de nummers die ze draaien; dat wordt allemaal door computers gedaan. Mocht er dus iets fout gaan waardoor er iemand meerdere keren wordt benaderd dan kan de persoon die u opbelt daar helemaal niets aan doen, sterker nog; die baalt waarschijnlijk net zo hard als u, want die wordt dan, buiten zijn schuld om, geconfronteerd met de woede van de gebelde persoon.
Met vriendelijke groet,
debie
Dit nummer wordt gewoon verstrekt door de "bellers" van tele2, net zoals het 0800-1273 nummer om terug naar de kpn te schakelen overigens.
Wat belangrijk is, als je wel gebeld word maar geen interesse hebt, dat je dat goed aangeeft. Veel mensen zeggen niet dat ze geen interesse hebben, maar zeggen dat ze geen tijd hebben, en worden vervolgens gewoon teruggebeld.
Verder wil ik nog even kwijt dat de mensen die bellen ook maar gewoon hun werk doen, en dat ze niets te vertellen hebben over de nummers die ze draaien; dat wordt allemaal door computers gedaan. Mocht er dus iets fout gaan waardoor er iemand meerdere keren wordt benaderd dan kan de persoon die u opbelt daar helemaal niets aan doen, sterker nog; die baalt waarschijnlijk net zo hard als u, want die wordt dan, buiten zijn schuld om, geconfronteerd met de woede van de gebelde persoon.
Met vriendelijke groet,
debie
Vreemd dat mensen uitlatingen doen over dingen waar ze geen verstand van hebben...verdiep je eerst in een bepaalde markt voordat je er uitlatingen over doet. Ik vindt dat radar dit forum beter in de gaten moet houden. Het is niet de bedoeling dat mensen beschuldigingen plaatsen die ze niet kunnen onderbouwen. Tele2 heeft in nl 1,4 tevreden gebruikers en wereldwijd gezien maar liefst 20 miljoen. KPN is de groote boosdoener hier in nl. Zij laten de consument al jaren teveel betalen voor een eigenlijk heel erg simpel product:telefonie.
Heb 3 jaar terug spookrekeningen gehad van Tele 2 waar niets van klopte
Een zooitje was het daar.
De bosdoener was toen ook de overgang van gulden naar Euro.
Achtervolgt ben ik daarna door Ggn (een incassobureau).
Heb de zaak gewonnen tegen Tele2
Voor mij nooit meer Tele 2
Een zooitje was het daar.
De bosdoener was toen ook de overgang van gulden naar Euro.
Achtervolgt ben ik daarna door Ggn (een incassobureau).
Heb de zaak gewonnen tegen Tele2
Voor mij nooit meer Tele 2
Als jullie teveel klachten hebben met je huidige provider raad ik jullie gewoon aan om naar die provider tegaan die je wel bevalt.
Mochten jullie meer over ACN willen weten, dit is mijn emailadres
[email protected]
Aangezien wij geen reclame maken mag ik niet meer vertellen.
Ik kan wel zeggen dat wij vanaf 1 november met een NIEUWE unieke actie komen waar geen concurrent (ook Tele2 niet) tegen op kan.
Mochten jullie meer over ACN willen weten, dit is mijn emailadres
[email protected]
Aangezien wij geen reclame maken mag ik niet meer vertellen.
Ik kan wel zeggen dat wij vanaf 1 november met een NIEUWE unieke actie komen waar geen concurrent (ook Tele2 niet) tegen op kan.
Ook ik had Tele2, echter als je in een (vakantie)maand heel weinig belde, bewaarde
men dit voor de rekening van de volgende maand! Dat was dus geen afspraak!
Ben over gegaan naar ACN (welke mij nu al lange tijd prima bevalt).
Promt wordt ik daarna gebeld door zowel KPN als Tele2 dat ze toch zoooo'n mooie
aanbieding hadden.... Ik antwoorde waarom men NU pas daarover belde?
Voor mij ACN en volgend jaar ook de ENERGIE (Electra&Gas) rekening van ACN!
vjjk.
men dit voor de rekening van de volgende maand! Dat was dus geen afspraak!
Ben over gegaan naar ACN (welke mij nu al lange tijd prima bevalt).
Promt wordt ik daarna gebeld door zowel KPN als Tele2 dat ze toch zoooo'n mooie
aanbieding hadden.... Ik antwoorde waarom men NU pas daarover belde?
Voor mij ACN en volgend jaar ook de ENERGIE (Electra&Gas) rekening van ACN!
vjjk.
Met 1649 bel je pas echt goedkoop !!! Je belt naar sommige
landen incl USA 1ct per minuut !!!
Check maar eens uit op www.bel1649.nl
Ik gebruik het zelf om naar mexico te bellen, en werkt echt perfect !!!
landen incl USA 1ct per minuut !!!
Check maar eens uit op www.bel1649.nl
Ik gebruik het zelf om naar mexico te bellen, en werkt echt perfect !!!
www.teledump.nl das nog goedkoper naar het buitenland bellen, in het binnenland belde ik met tele2 maar sinds kort bel ik met ACN aangezien ik dan vanaf 1 november voor 3 euro abonnementskosten plus dat belachelijke abonnementsgeld van de KPN klaar kan zijn. Je belt dan namelijk gratis naar de andere mensen met datzelfde pakket, Friends Call Free ofzo heet dat en dat door heel Nederland via de vaste telefoon. Ben dus lekker voordelig uit, me maat in Aruba bel ik voor nog geen 20 euro cent per minuut (met teledump) en dat komt mooi onder het 0900 kopje van de KPN en de rest loop via me Pre-selectcarrier nu ACN.
Geloof dat ik voor elke persoon die ik aanmeld voor datzelfde pakket bij ACN daar ook nog 5 euro beltegoed voor ontvang, maar dat hoor ik nog wel van die kerel die me benaderd had.
de groeten,
Henk
Geloof dat ik voor elke persoon die ik aanmeld voor datzelfde pakket bij ACN daar ook nog 5 euro beltegoed voor ontvang, maar dat hoor ik nog wel van die kerel die me benaderd had.
de groeten,
Henk