LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele 2 agresief
tele 2 agresief
Gisteren werd ik opgebelt door tele 2 met het verzoek lid te worden, mijn telefoonkosten zouden al heel snel 50 % goedkoper worden. Ik vertelde dat ik dit niet wou omdat ik vorig jaar zelf al eens contact had opgenomen om lid te worden en ik heb nooit meer iets van Tele 2 vernomen, verder vertelde ik dat ik het progamma van radar had gezien en dat dit mijn vertouwen had geschaad in Tele 2, er werd mij verteld dat het progamma Radar allemaal leugens waren en dat wat ik vertelde niet mogenlijk was, ik antwoorde daarop dat dit mijn mening was en wat denk je de telefoon werd op de aak gegooid !!!!!! Ik dank u Tele 2, zeer goede reclema, ik zal dus ook flink mijn best doen om mijn vehaal aan iedereen te vertellen want ik word niet graag op deze manier behandeld en ik denk niet dat dit de manier is om klanten te werven
Re: tele 2 agresief
Nou ik kan je vertellen dat dit bij Tele2 de normale gang van zaken is.
Vooral als je Karin Dekker aan de lijn heb
tele2 is alleen hulpzaam bij het aansluiten van hun diensten maar je komt er nooit meer van af
dus iedereen hierbij gewaarschuwd
Vooral als je Karin Dekker aan de lijn heb
tele2 is alleen hulpzaam bij het aansluiten van hun diensten maar je komt er nooit meer van af
dus iedereen hierbij gewaarschuwd
en als je gaat scheiden en de boel opzegt kan je ex het gewoon weer laten aansluiten en de rekening naar jou laten sturen.......ondanks dat je tele2 heb laten weten gescheiden te zijn een ander telnr te hebben en een ander adres........ze snappen daar echt niks behalve mensen centen afhandig maken diep triest!!
Al dat soort bedrijfjes heb ik geen hoge pet van op. Allemaal misschien wel goedkoper dan KPN, maar ik vertrouw het allemaal niet zo.
Het enige positieve hieraan kan zijn dat KPN zijn prijzen verlaagd met dit soort bedrijven op de markt..
Het enige positieve hieraan kan zijn dat KPN zijn prijzen verlaagd met dit soort bedrijven op de markt..