LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele-2 agressieve klantenwinning

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Maarten

Tele-2 agressieve klantenwinning

Ongelezen bericht door Maarten »

Onlangs wed ik gebeld door Tele-2 met de vraag of ik lid zou worden, hierop heb ik geantwoord dat ze mij informatie mochten toesturen, "Ja wij gaan dit nu dit gesprek opnemen, klonk het ineens maar daar is dus niet gezegt dat ik lid zou worden, allleen toesturen info. Nog geen 48 later werd ik schriftelijk gefeliciteerd met het feit dat ik lid was geworden en dat ik binnen 5 dagen kon annuleren. Gelijk geannuleerd, want als het op zo'n manier gaat hoeft het van mij niet. Twee dagen hierna weer een brief van Tele2 met mijn klantennummer (terwijl ik dat niet was) en sinds dien als ik wilde bellen kreeg ik een Tele-2 bandje. Weer Tele2 gebeld, doorverwezen naar KPN die toen vervolgens een formulier heeft toegestuurd waarin ik weer lid mocht worden van KPN (Nooit weggeweest daar)en na 3 werkdagen nadien was het weer voor elkaar (Dus 7 dagen niet kunnen bellen en een hoop niet gratis nummers moeten bellen om dit weer recht te krijgen. WEES GEWAARSCHUWD MET TELE2 !!!

!

Re: Tele-2 agressieve klantenwinning

Ongelezen bericht door ! »

doorgeven aan de consumentenbond!
Deze zijn hier echt druk mee bezig om deze vorm van abo aansluiten te weren. Dit kan natuurlijk niet!

Gesloten