Dit jaar was ik op vakantie in Montenegro aangezien ik weet dat internetten in het buiteland heel duur kan zijn. stond mijn internet uit toen ik NL verliet. op 25 juni zat ik bij familie in Montenegro op de bank en kreeg ik via een sms een bericht van tele 2 dat internetten in het buitenland erg duur was en ik daarom uit evt 3 bundels kon kiezen zodat de kosten niet hoog zouden worden ik kocht de duurste bundel van 7.50 euro omdat ik toen nog dacht dat als ze je iets sturen dat dan ook in dat land werkt.
Maar nadat mijn bundel was geactiveerd ging ik via mijn gsm op internet. gelukkig gebruikte ik maar iets van 5 a 6 mb en niet de 100 die in mijn bundel zaten. Want toen ik in Nl de eerste factuur van tele2 mocht ontvangen was die ipv de maandelijkse 25 euro ineens 102,68 euro waarvan 77.68 buitenlandse kosten. 7.50 voor de bundel 59.50 voor de internetkosten in het buiteland een paar euro voor de sms die ik moest versturen om de buitenlandbundel te activeren.
Gelijk gebeld met de klantenservice van tele2 en die vrouw daar dacht ook dat ik gewoon mijn geld terug zou krijgen aangezien er toch duidelijk op de factuur stond dat de bundel eerst was geactiveerd en later pas de gemaakte internet kosten in rekening werden gebracht het zou worden uitgezocht en ik zou dan nog wat horen. Mijn voice mail was ingesproken en daar werd me verteld dat de bundel niet gelden in het land Montenegro en ik uit coulance van hun de 7 euro 50 van de bundel terug gestort kreeg ondanks dat ze dat niet verplicht waren aangezien ik via internet had kunnen zien dat die bundel niet gelde in Montenegro
net of ik daar na ga kijken als ik in het buiteland zit en tele 2 me een sms stuurt met 3 keuzes voor een internet buiteland bundel ik ging er vanuit dat als men mij dat stuurt in het land waar ik op dat moment zit ik die bundel dan ook kan gebruiken anders kunnen ze die sms namelijk beter niet sturen aangezien dat misleidend werkt. Ik voor de 2 de keer naar de klanten service gebeld dat ik dat niet vond kunnen de mevrouw daar gaf aan dat het nog een keer naar gekeken zou worden maar dat ze normaal niet 2x de zelfde klacht behandelde en nooit meer wat van tele2 vernomen.
ik vind dus echt schandalig ik wou niet internetten in het buiteland omdat dat altijd duur was en ze stuurde me zelf een sms met 3 bundels als ik die dan activeer blijkt die in dat land helemaal niet te werken. en nu heb ik voor mij doen een hele hoge rekening door de misleiding van tele2 doormiddel van het gestuurde sms naar Montenegro
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele 2 bied internetbundel aan die achteraf niet werkt
Re: tele 2 bied internetbundel aan die achteraf niet werkt
Heb je dat SMSje ook daadwerkelijk in Montenegro ontvangen? Heb je die nog? Wat staat er letterlijk in?
"Welkom in Montenegro, sms x naar y voor goedkoop internet"? Dan zou ik dat internetbedrag er echt wel van af trekken...
"Welkom in Montenegro, sms x naar y voor goedkoop internet"? Dan zou ik dat internetbedrag er echt wel van af trekken...
Tele 2 doet helemaal niet zoals jullie zien. Ik heb niks van ze meer vernomen en hier zijn ze ook erg stil.
zo zie je maar als ze geld incasseren weten ze je snel te vinden maar als er iets niet klopt verneem je niks meer van ze. ze zouden me nog terug bellen niks meer vernomen en ik verwacht dat ook niet echt meer van ze.
zo zie je maar als ze geld incasseren weten ze je snel te vinden maar als er iets niet klopt verneem je niks meer van ze. ze zouden me nog terug bellen niks meer vernomen en ik verwacht dat ook niet echt meer van ze.
snuffel1 schreef:U had kunnen weten dat Montenegro geen EU land is waarom smst u dan EU100 naar tele 2?. U bent wel door tele 2 op het verkeerde been gezet maar u bent ook wat naïef geweest door te denken dat het allemaal wel zou kloppen. Het zou tele 2 sieren om de kosten te halveren maar of ze daar gevoelig voor zijn durf ik te betwijfelen.
Waarom stuurt tele2 me dan een sms met zo bundel naar een land wat toch geen eu land is ??? als ik er geen gebruik van kan maken ze zijn wel kandidaat lid. En ik verwacht ook niet echt dat ze het oplossen als ik het sms van verleden keer mag geloven mag ik ze al dankbaar zijn dat ik die 7.50 van die bundel niet eens hoefde te betalen.