| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele 2 blackberry gestolen
tele 2 blackberry gestolen
mijn zoon heeft een twee jarig abonnement bij tele 2 en is een tijd terug mishandeld op straat en daarbij is zijn blackberry gestolen.
hij heeft aangifte gedaan bij de politie en tele 2 gebeld om de telefoon te laten blokkeren.daarbij gevraagd of hij een vervangend toestel kon krijgen,
dat kon wel maar dan moest hij zijn abonnement verlengen met nog eens twee jaar.
nu is mijn vraag of dit een normale gang van zaken is bij providers ook al kun je duidelijk aantonen dat hij gestolen is.
we proberen nu in ieder geval wel via de politie de kosten van de schade op de daders te verhalen.
hij heeft aangifte gedaan bij de politie en tele 2 gebeld om de telefoon te laten blokkeren.daarbij gevraagd of hij een vervangend toestel kon krijgen,
dat kon wel maar dan moest hij zijn abonnement verlengen met nog eens twee jaar.
nu is mijn vraag of dit een normale gang van zaken is bij providers ook al kun je duidelijk aantonen dat hij gestolen is.
we proberen nu in ieder geval wel via de politie de kosten van de schade op de daders te verhalen.
-
MAXIEM
Re: tele 2 blackberry gestolen
anvil
Je kunt de "schade" inderdaad niet afwentelen op de provider. De "eis" dat er weer een nieuwe periode start is dus logisch. Het nieuwe toestel moet natuurlijk gewoon terugverdiend worden door de provider. Wel is het raadzaam om (eventueel in overleg met een advocaat) de schade en zo mogelijk ook smartegeld voor de traumatische ervaring van uw zoon te verhalen op de daders.
Maxiem.
Je kunt de "schade" inderdaad niet afwentelen op de provider. De "eis" dat er weer een nieuwe periode start is dus logisch. Het nieuwe toestel moet natuurlijk gewoon terugverdiend worden door de provider. Wel is het raadzaam om (eventueel in overleg met een advocaat) de schade en zo mogelijk ook smartegeld voor de traumatische ervaring van uw zoon te verhalen op de daders.
Maxiem.
Precies zoals maxiem zegt. Tele2 heeft het toestel niet gestolen, dus waarom zouden zij voor de schade moeten opdraaien? U betaalt n uw abonnementskosten, de prijs van het toestel. Dus op het moment dat u een nieuw toestel wilt, zijn daar ook weer kosten mee gemoeid, die worden ook met een abonnement terugbetaalt, dus dat zou pas gaan in een nieuwe contractstermijn.
Kijk anders eens op marktplaats, of anders een mooi prepaidtoestelletje.
Kijk anders eens op marktplaats, of anders een mooi prepaidtoestelletje.
Anvil, meen je dit serieus. Denk je echt dat als je toestel wordt gestolen je een nieuwe krijgt van je provider 
-
sterretje26
dat is bij mij ook gebeurt gestolen maar dan andere telefoon en door mijn stomme nalatigheid.
maar dat terzeide
ik ben naar Vodafone gegaan uitgelegd wat er gebeurt is en zei dat ik een nieuw toestel wil en precies dezelfde dat kon geregeld worden maar alleen als ik nog 2 jaar het zelfde abbo hou extra. dus 4 jaar in totaal
maar dat heb ik gedaan anders had ik geen mobieltje
dus het ging vrij snel die 4 jaar dus dat was makkelijk geregeld.
maar dat terzeide
ik ben naar Vodafone gegaan uitgelegd wat er gebeurt is en zei dat ik een nieuw toestel wil en precies dezelfde dat kon geregeld worden maar alleen als ik nog 2 jaar het zelfde abbo hou extra. dus 4 jaar in totaal
maar dat heb ik gedaan anders had ik geen mobieltje
dus het ging vrij snel die 4 jaar dus dat was makkelijk geregeld.
WOW 4 jaar abbo en dat bied een tele2 je ?????
Dat is niet normaal ga gewoon een halen bij een 2e hands shop of een prepaid.
Die kan je wel laten unlokken als het nodig mocht zijn.
Deze manier scheelt je echt BAKKEN met geld.
4 Jaar abbo nooit doen.
En je bent mishandelt en bestolen aangifte gedaan ook van de diefstal van je persoonlijke bezittingen ?
Bel dan je verzekering op.
Dat is niet normaal ga gewoon een halen bij een 2e hands shop of een prepaid.
Die kan je wel laten unlokken als het nodig mocht zijn.
Deze manier scheelt je echt BAKKEN met geld.
4 Jaar abbo nooit doen.
En je bent mishandelt en bestolen aangifte gedaan ook van de diefstal van je persoonlijke bezittingen ?
Bel dan je verzekering op.
Not sure if trolling or serious...
-
Guardian72
- Contacteer:
1 post, geen reactie? obvious troll is obviousHatertje schreef:Not sure if trolling or serious...