LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2 compleet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
philke76

tele 2 compleet

Ongelezen bericht door philke76 »

Hallo

Ik heb momenteel een adsl budget abonnement bij Versatel, tegenwoordig Tele 2. Ik zit erover te denken dit om te laten zetten in een Tele 2 Compleet pakket. Zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben? Ik ben erg benieuwd!
alvast bedankt!

groeten philke

Lahan

Re: tele 2 compleet

Ongelezen bericht door Lahan »

kijk uit kijk uit...

lees de ervaringen hier en vooral de kleine lettertjes...

vergelijk de beltarieven met die van internetplusbellen van kpn en houd er rekening mee dat bij tele2 compleet een 2 jarig contract hebt, waardoor je als er problemen zijn heel moeilijk van af kan.

Tele2 heeft versahel overgenomen en het adsl netwerk van versahel is nou niet echt het meest stabiele netwerk, lees de ervaringen maar, gebruik de zoekfunctie en lees alles over versahel...

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

'k zou er voorzichtig mee zijn, ook het bellen gaat dan via het tele2 netwerk en dus geen KPN meer. Klinkt op het eerste gehoor goed en dat is ook hun verkoopargument maar voor mij is het juist een nadeel. Heb de betrouwbaarheid van KPN namelijk hoger staan dan die van Tele2. Wij wachten nu al 5 weken op het herstellen van onze ADSL verbinding van Tele2, moet er niet aan denken dat de telefoonverbinding van Tele2 een keer uitvalt. KPN is betrouwbaarder en heeft betere service is mijn ervaring.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Je hebt altijd KPN nodig, immers je adsllijn gaat via deze lijn hou daar rekening mee. En Tele 2 rekent (overdag) een starttarief las ik vandaag in de Spits

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

ik zou voor de gein de zoekfuntie van dit forum eens gebruiken en daar zoeken op tele2. Moet je eens kijken hoeveel slechte ervaringen er over tele2 staan.

Conclusie niet doen!!

anti-versatel

Ongelezen bericht door anti-versatel »

kan Versatel alleen maar afraden
sinds ik Versatel ADSL Familiy Compleet heb is het alleen maar ellende
Storingen van meerdere dagen (geen internet en geen telefoon), een slecht bereikbare helpdesk, niet of nauwelijks reageren op brieven.

Probeer nu het contract te ontbinden maar heb nog geen reactie ontvangen.
Wil je een betrouwbare telefoonverbinding dan kan je het beste nog even bij KPN blijven (analoog) en wachten tot het internetbellen wat meer is uit-ontwikkeld.

(ps versatel is natuurlijk tele2 geworden)

Gesloten