Wie o wie weet er raadt
Vanaf april hebben wij ons toestel verlengd bij Tele 2 Mobiel
Het eerste toestel was kapot, teruggestuurd en na eindelijk na 3 weken (!!) wachten ja hoor de postbode met een pakket.
Ik helemaal blij maar nee hoor een verkeerde telefoon retour gekregen
Weer gebeld en ik zou een nieuwe krijgen die ik besteld had
Nu van de week de postbode weer aan de deur met een pakketje.
Telefoon uitgepakt maar helaas deze deed ook niet wat ie moet doen.
Ten einde raad klantenservice van LG gebeld ( waar we overigens WEL keurig behandeld zijn) en die gaven aan dat het een software fout gaat en we terug moesten naar de winkel om dit toestel te ruilen tegen een ander toestel ( niet hetzelfde type want deze hadden het allemaal). Dus tele 2 wéér eens gebeld en die kunnen niets anders doen dan het toestel repareren... Halloooooo het is een software fout geeft LG toe dus ik wil het toestel niet meer.
Maar keuze voor een ander toestel geeft Tele2 niet ondanks dat ik dan zelfs 10 euro per maand méér wil gaan betalen.
Ik wil van die k*t telefoon af! En een telefoon van een ander merk.
Als ik in de winkel een philips koop die niet naar mijn zin werkt mag ik hem ( met bijbetaling notabene) toch ook ruilen voor een samsung of whatever welk merk!
Nu moet ik deze dus weer opsturen kost weer 8 euro en dan maar weer eens afwachten wanneer de dames en heren de moeite willen nemen om eens echt naar een klant te luisteren want natuurlijk gaat ook deze telefoon weer terug.
Uit niets maar dan ook niets blijkt dat Tele2 een klantenservice heeft dit is gewoon klanten uitmelken zelf lekker niets hoeven doen want het is geen klantenservice maar klantencontact.
En het alle ergste is nog ik zit met deze telefoon nu nog 2 jaar aan dit @#@$&@*& bedrijf vast.
ECHT SCHANDALIG!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2 mobiel een echte hel!!!!
Re: Tele 2 mobiel een echte hel!!!!
14 april info gesprek met tele2 om over te stappen.
Het enige wat voor mij belangrijk was, was mijn stereo en dvd recorder aan sluiten op het kastje wat ik van tele2 zou krijgen. Dit was vlgs. dhr. J. M. totaal geen probleem! Kon allemaal!!
Ja idd totdat ik het pakket binnen kreeg en had geinstalleerd.
Kreeg geen 70 zenders, tele2; 'ja maar dat hebben wij niet gezegd'
Pauze toets ; 'mevrouw dat werkt niet met dit pakket'
Geen dvd en stereo aansl. ; 'nee hoe komt u daat nu bij, hebben wij niet gezegd'
Uitzending gemist ; is door tele2 inmiddels opgelost (zonder mij in te lichten)
Beeldscherm tv wordt tijdens kijken zwart; moet nog opgelost worden
Totaal 9x gebeld, zelfs een monteur aan de telefoon gehad. Deze wist ook geen oplossing. Een ander pakket was op mijn postcode (Tilburg) niet mogelijk!!!
Uit de 9 telefoontjes die ik gehad heb geconcludeerd dat het personeel van tele2 niet weet waar men over praat!!! Het is voor hun alleen maar orders scoren.
mw. A gaf idd toe dat ik foutief geinformeerd was maar moest me wel aan het contract van 1 jaar houden en kreeg ter compensatie 1 mnd gratis
Al met al kan ik niet opnemen en zal dan ook na 1 jaar tele2 opzeggen.
Tele 2, heel snel weg ermee!!!!!!!!!!!!!

Het enige wat voor mij belangrijk was, was mijn stereo en dvd recorder aan sluiten op het kastje wat ik van tele2 zou krijgen. Dit was vlgs. dhr. J. M. totaal geen probleem! Kon allemaal!!
Ja idd totdat ik het pakket binnen kreeg en had geinstalleerd.
Kreeg geen 70 zenders, tele2; 'ja maar dat hebben wij niet gezegd'
Pauze toets ; 'mevrouw dat werkt niet met dit pakket'
Geen dvd en stereo aansl. ; 'nee hoe komt u daat nu bij, hebben wij niet gezegd'
Uitzending gemist ; is door tele2 inmiddels opgelost (zonder mij in te lichten)
Beeldscherm tv wordt tijdens kijken zwart; moet nog opgelost worden
Totaal 9x gebeld, zelfs een monteur aan de telefoon gehad. Deze wist ook geen oplossing. Een ander pakket was op mijn postcode (Tilburg) niet mogelijk!!!
Uit de 9 telefoontjes die ik gehad heb geconcludeerd dat het personeel van tele2 niet weet waar men over praat!!! Het is voor hun alleen maar orders scoren.
mw. A gaf idd toe dat ik foutief geinformeerd was maar moest me wel aan het contract van 1 jaar houden en kreeg ter compensatie 1 mnd gratis
Al met al kan ik niet opnemen en zal dan ook na 1 jaar tele2 opzeggen.
Tele 2, heel snel weg ermee!!!!!!!!!!!!!
-
Tele2 Webcare
Re: Tele 2 mobiel een echte hel!!!!
Beste Marjon,
In eerste plaats wil ik excuses maken namens Tele2 dat je niet correct geinformeerd bent over ons iTV product. Na contact te hebben gehad met onze klantenservice begrijp ik dat je met de geboden oplossing/compensatie niet tevreden bent. Graag zou ik je klacht in behandeling willen nemen. Je kunt je postcode/huisnr. en telefoon nummer waar je op te bereiken bent o.v.v. "Marjon16"naar mij toesturen. Deze gegevens zie ik graag tegemoet via [email protected]
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
In eerste plaats wil ik excuses maken namens Tele2 dat je niet correct geinformeerd bent over ons iTV product. Na contact te hebben gehad met onze klantenservice begrijp ik dat je met de geboden oplossing/compensatie niet tevreden bent. Graag zou ik je klacht in behandeling willen nemen. Je kunt je postcode/huisnr. en telefoon nummer waar je op te bereiken bent o.v.v. "Marjon16"naar mij toesturen. Deze gegevens zie ik graag tegemoet via [email protected]
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2