Tot op heden geen problemen gehad met Tele 2 mobiel, echter, daar is nu verandering in gekomen.
Tot mijn spijt had ik de rekening van september 2013 vergeten te betalen. Hierdoor ben ik afgesloten.
Inmiddels is de rekening al lang en breed betaald, tot twee keer toe zelfs! Nog steeds staat de status op betalingsachterstand! De eerste keer dat ik heb betaald is bijna 2 weken geleden! Afgelopen week nog maar een keer het bedrag overgemaakt. Nog steeds geen resultaat!
Op dit moment kan ik dus geen gebruik maken van mijn mobiele telefoon, terwijl ik dubbel betaald heb! Ik vind dit echt een schandalig slechte behandeling van Tele 2. Uiteraard ga ik heb abonnement niet verlengen en ik kijk ook uit naar een andere internetprovider. Met zo'n organisatie wens ik geen zaken te doen!
Vorige week telefonisch contact opgenomen met Tele 2. Men zou het uitzoeken... Helaas... nog geen bericht gehad!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2 niet betaald??
Re: Tele 2 niet betaald??
Ja, we hebben er weer een. U mag 3 maanden vergeten te betalen, en eist dan van Tele2 dat ze alla minuut u weer aansluiten. Wat heeft het nou voor nut de factuur 2x te betalen. Ja, een andere provider zal u met open armen ontvangen.
jantje7
jantje7
-
rozemarijntje
Moet je ook geen heraansluit kosten betalen
Ja sorry je kan miepen,tele twee kon wel twee mand geld wachten if drie maand en dan moet het zo snle mogelijk weer geregeld zijn!
Wat denkt u nou zelf...u bent fout geweest,dus even geduld tot het geregeld is,zei moeten ook geduld met u hebben,zorgen dat het miet meer gebeurd,kan dit ook miet gebeuren,simpel..
Tip denk dat als je dit bij andere providers doet,dat het net zo,gaat....
Zou eerst de schuld maar eens bij mezelf zoeken,maar neeee is natuurlijk niet zo..
Ja sorry je kan miepen,tele twee kon wel twee mand geld wachten if drie maand en dan moet het zo snle mogelijk weer geregeld zijn!
Wat denkt u nou zelf...u bent fout geweest,dus even geduld tot het geregeld is,zei moeten ook geduld met u hebben,zorgen dat het miet meer gebeurd,kan dit ook miet gebeuren,simpel..
Tip denk dat als je dit bij andere providers doet,dat het net zo,gaat....
Zou eerst de schuld maar eens bij mezelf zoeken,maar neeee is natuurlijk niet zo..
De eerste keer is bijna 2 weken geleden betaald! En afgelopen week nog maar een keer het bedrag overgemaakt. Tjonge, jonge, u eist wel een ijltempo van Tele 2 terwijl U zelf de rekening van september 2013 betaald heeft. We zitten dan wel 3 maanden later. Wat verwacht u nu: dat Tele 2 gelijk in de houding staat en: geeft acht!! roept. Dacht het niet. En zou dat met een volgende provider ook nooit meer zo ver laten komen.Tot mijn spijt had ik de rekening van september 2013 vergeten te betalen. Hierdoor ben ik afgesloten.
Inmiddels is de rekening al lang en breed betaald, tot twee keer toe zelfs! Nog steeds staat de status op betalingsachterstand! De eerste keer dat ik heb betaald is bijna 2 weken geleden! Afgelopen week nog maar een keer het bedrag overgemaakt. Nog steeds geen resultaat!
Uiteraard ga ik heb abonnement niet verlengen en ik kijk ook uit naar een andere internetprovider.