LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2 rekening

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wendy kisters

tele 2 rekening

Ongelezen bericht door wendy kisters »

Had een rekening van tele 2 ontvangen in november met daarop belminuten, terwijl ik tele 2 onbeperkt had.
Na diverse telefoontjes en mailtjes zit er nog geen schot in de zaak.Zou een brief ontvangen van hun maar heb nog steeds niks gehoord, hebben wel het geld geincasseerd.
Krijg er wat van van die klantenservice van hun.Ben het zo zat.
Wie heeft dit ook meegemaakt.

wiki

Lucky Dre

Re: tele 2 rekening

Ongelezen bericht door Lucky Dre »

Hallo

Ik heb de zelfde ervaring met Versatel meegemaakt. Eerst 20MBit voetbal voor 39,95. Daarna heb ik het besluit genomen om van de dure lijn van KPN af te stappen en Versatel in huis te halen.
Ik heb Sales van Versatel gesproken en in het gesprek aangegeven dat ik wel interesse in de 5 Euro aanbieding had!!! Voor 5 Euro bij mijn voetbal abo kon ik in de avonduren en in het weekend gratis bellen!!! Voor 10 euro kon ik 24x7 gratis bellen.. Dit ging mij even te ver omdat ik toch overdag vaak niet bel. Kom ik ineens erachter dat deze dame mijn voetbal + 20Mbit in een voetbal compleet pakket heeft omgezet, en niets met het 5 euro actie heeft gedaan. Mijn rekening is in eens geen 45 euro maar 60-65 Euro euro. 49.95 + 10-15 Euro telefoon kosten.
Als ik de helpdesk aan de lijn krijg wordt er geroepen dat mijn abo net in de tijd van Versatel naar Tele2 is afgesloten en in deze tijd wel eens fouten bij het omzetten zijn gemaakt. Ik weet nog heel goed hoe het gesprek is gelopen. Ik heb in dit gesprek een goede opsomming van de gesprekskosten samen met de dame gemaakt. Zij heeft dit aan mij bevestigd. Tijdens de opname van het gesprek heb ik ook deze opsomming door haar laten bevestigen via een voicelog.

Krijg ik via de klantenservice een mail dat er iemand de bandopname heeft beluisterd en ik duidelijk alleen een Versatel compleet pakket met 5 Euro bellen wil hebben! Hahahaha Zelfs op mijn faktuur staat nergens een bedrag van 5 Euro vermeld... Ik ben nu helemaal razend en voel mij een klant die ergens bij de voordeur van Versatel staat en het vermoeden heeft, dat er achter de aansluit targets en omzetten willekeurig opnames op maat worden opgenomen en verwerkt!!!!
Ik zit al een half jaar vriendelijk om een kopie voicelog's te vragen! Ik krijg maar steeds afwijzende geluiden. Volgens mij is voor een contract altijd een kopie voor ieder deelnemer nodig. Ik krijg de kans niet om mijn deel van hun te krijgen!
Ik geef iedereen dus de goede raad om zeker op dit ogenblik geen abo bij Tele2-Versatel af te nemen! Zal mij niet verbazen als ik na deze post weer eens voor 1,5 weken geen telefoon meer heb! ((-;

Ik ga nog niet weg bij Versatel omdat ik graag deze club aan zijn afspraken wil houden! Zij moeten alleen even leren waar ze mee bezig zijn!

:lol: :lol: :roll:

Lucky Dre

PS. Dit is alleen de financiele kant van wat er mis is met Versatel.... :?

Gesloten