LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Margreth

Tele 2

Ongelezen bericht door Margreth »

Een tijd lang heb ik gebeld via Tele 2 en in december 2001 ben ik naar ACN gegaan en al mijn instellingen gewijzigd.Nu krijg ik op 27 Maart 2003 een rekening van Justica van € 12.71 dat ik mijn rekening niet op tijd heb betaald en de kosten zijn verhoogd naar € 70.00. Ik bel al vanaf Dec. `01 al niet meer met Tele 2(VREEMD).Nu heb ik gebeld en men zal het uitzoeken. In Februari`02 hebben ze mij een bedrag van € 5.71 afgehouden, IK HEB VERDORIE NOOIT MEER VIA tELE 2 GEBELD.Nu ga ik er niet dood van van die € 5.71, maar toch?

tele2

Re: Tele 2

Ongelezen bericht door tele2 »

terug laten halen door je bank.
Als jij niet meer met tele belt, heb je waarschijnlijk ook je machtiging laten intrekken, toch... Die machtiging voor het incasseren bedoel ik.
Dan mag Tele2 niet eens meer iets afschrijven.

henny

Re: Tele 2

Ongelezen bericht door henny »

dat terug halen zou niet meevallen,maar dat er iemand van tele2 meedenk,je ben zeker nieuw in dat geweldige (bedrijf)
of is je opleiding nog niet afgerond???????????
voor mij NOOIT GEEN TELE2 meer krijg braakneigingen als ik het woord al hoor.35 jaar bij kpn,nog nooit last gehad.
ook geen DEURWAARDERS ben ik ook niet van gediend.

Gesloten