| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2: 1x nummer gebeld, meerdere keren berekend
Tele2: 1x nummer gebeld, meerdere keren berekend
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met het volgende probleem. De laatste tijd viel het mij op dat op de rekening voor vaste telefonie veel servicenummers werden genoemd. Ook was de laatste tijd mijn rekening veel hoger. Sinds begin december heb ik alle gebelde nummers genoteerd en vergeleken met het verbruikersoverzicht. Tot mijn verbazing wordt een aantal telefoonnummer die ik heb gebeld, waaronder vooral servicenummers 5 á 6 keer berekend terwijl ik maar 1x gebeld heb. In het overzicht wordt ook 5 á 6 keer dezelfde tijd en tarief berekend. Heel vreemd. Ik heb een brief gestuurd naar Tele2 en ik ben benieuwd of ik binnenkort reactie krijg. Gezien de negatieve reacties op diverse forums ben ik niet zo positief gestemd.
Tip: Controleer je verbruikersgegevens van Tele2 bij vaste telefonie!
Tip: Controleer je verbruikersgegevens van Tele2 bij vaste telefonie!
-
EagleOne2002
Re: Tele2: 1x nummer gebeld, meerdere keren berekend
vaak is het een service nummer met b.v 30 cent per gesprek, ik sta er niks van te kijken als dat eenmalige gesprek in stukken wordt gehakt waardoor je meerdere malen die zogenaamde 30 cent betaald.
Tele 2, daar heb ik genoeg meegemaakt, en die wil ik nooit meer al moet ik op mijn lippen kruipen naar iemand om iets te zeggen!
Veel succes, maar vrees nul op je request naar hun.
Tele 2, daar heb ik genoeg meegemaakt, en die wil ik nooit meer al moet ik op mijn lippen kruipen naar iemand om iets te zeggen!
Veel succes, maar vrees nul op je request naar hun.
Ik denk niet dat ze het in stukken knippen omdat de duur van het gesprek volgens het overzicht 6x hetzelfde is. Ook de tijd, kosten enz.
En het is niet alleen met servicenummers.
En het is niet alleen met servicenummers.
-
EagleOne2002
staan die kosten gelijk aan de duur van het gesprek?
en is de tijd precies hetzelfde als de andere tijden van het gesprek?
zo ja dan hoef je je niet druk te maken, en hun een een copie sturen, ze kunnen namelijk niet een drukfout op een specificatie meerdere malen in rekening brengen.
Hou ons op de hoogte oké
groetjes en sterkte
en is de tijd precies hetzelfde als de andere tijden van het gesprek?
zo ja dan hoef je je niet druk te maken, en hun een een copie sturen, ze kunnen namelijk niet een drukfout op een specificatie meerdere malen in rekening brengen.
Hou ons op de hoogte oké
groetjes en sterkte
-
WebServiceTele2
Geachte Lady70,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2