LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 afgesloten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Vaza

Tele2 afgesloten

Ongelezen bericht door Vaza »

Na terugkomst van onze vakantie wachten onze dochter een verrassing, haar telefoon was afgesloten
Na een belletje met Tele 2 bleek dat er een foutje was gemaakt met een automatische incasso of we het bedrag van 23 euro zelf wilde overmaken. na betaling zou het 5 werkdagen duren voordat zij weer zou worden aangesloten. Dat was op 30 september. Na 5 dagen nog steeds afgesloten weer bellen met de "klantenservice" er was wat mis gegaan het zou nog het 10 werkdagen duren voordat de aansluiting weer zou worden hersteld. Na 10 dage geen verandering in de situatie.

Weer bellen werd uitermate onbeschoft behandeld heb niet echt het gevoel een klant te zijn.
De klant is bij Tele 2 geen koning maar wordt behandeld als een stuk vuil.
Het zou nog zeker 10 dagen duren voordat we weer kunnen bellen.
Vandaag nog maar een keer gebeld wederom een toezegging deze keer dat de aansluiting zeker vandaag 21 september uiterlijk 22 september de aansluiting hersteld zou zijn.
Twee keer om een mondelinge bevestiging gevraagd en dit is twee keer toegezegd.

U raad het al vandaag nog niet kunnen bellen weer in de telefoon geklommen nu zou het geregeld moeten zijn op 28 oktober zijn we bijna een mand verder. Ik mag daarna een klachten formulier invullen joepie.

Was ik maar nooit weggegaan bij T Mobile.

Mijn advies ga nooit in zee met Tele 2

Gesloten