LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 Belgedrag

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jammie

TELE2 Belgedrag

Ongelezen bericht door jammie »

Wie ergert zich ook zo aan het belgedrag van TELE2?? :x
Deze week wederom gebeld of ik niet via hun wil gaan bellen.
Hun eens haarfijn uitgelegd dat ik dat niet wens en dat ik niet wens hier ooit nog eens over te worden benaderd.
Dit heb ik al diverse keren doorgegeven, echter zonder enig resultaat.

Ik ben benieuwd naar de reacties.

resp00112469

Re: TELE2 Belgedrag

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Gewoon tele 2 nemen dan houd het probleem vanzelf op! Zelf heb ik het vrijwillig genomen en ik mag zeggen dat het wel bevalt. Altijd een goed gespecificeerde nota en als men op tijd betaald is er geen probleem. Maar ieder is natuurlijk vrij om de eigen telefoon dienst te kiezen. Ik maak beslist geen reclame, maar mij bevalt het wel. Is een telefoonrekening niet op tijd betaald, dan kan dit wel een groot probleem opleveren. Ik ben eens afgesloten geweest omdat een betaling wel was gedaan, maar nog niet was verwerkt. Om dan een klantenservice er van te overtuigen dat de fout niet bij de klant, maar bij de administratie ligt, is echter een onmogelijkheid! Dit doet zich niet alleen bij Tele 2 voor, hiervan kan ik nog wel enige voorbeelden geven van instantie's welke deze problemen hebben!

Vr.Gr. Hans.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi

Ik vind het erg fijn voor jou dat je zo tevreden bent over TELE2.
Ik ken echter iemand die ook via TELE2 altijd heeft gebeld.
Nu wil ze hier van af en heeft de grootste problemen om ervan af te komen.
TELE2 lijkt me dus niet zo geweldig.
Tevens bel ik niet veel dus overstappen is zeker geen optie, de rekening van KPN is gewoon veel door de hoge abbonnemenstkosten waar je helaas niet onderuit kan.

??

Ongelezen bericht door ?? »

0800-1273

Ben je binnen 48 uur van iedere willekeurige CPS aanbieder af en sta je weer terug op KPN.

Lia

Ongelezen bericht door Lia »

Een reactie gast zonder naam dat de abb van de KPN hetzelfde blijven, dat heeft toch niets te maken met de kosten van je gesprekkosten, in deze tijd heb ik zoiets dat overal waar je op kan bezuiningen doe je toch ook?????
En bel je heel veel dan levert het zeker wat op en bel je heel weinig doe dan abb op zeggen van je KPN want dat is dus echt zonde geld en bel dan Tele-2 mobiel .......geen gezeur meer met abb kosten maar gewoon goedkoop. Ja ik bel al zeker 5 jaar met Tele2 zonder enig probleem en tegenwoordig dus ook een GSM met Tele2

yellybean

Ongelezen bericht door yellybean »

In sommige gevallen is tele 2 goedkoper dan KPN. In de meeste gevallen is KPN goedkoper dan tele 2 of andere aanbiederes. Bij de cps aanbieders betaal je op het moment dat je gaat bellen. Dus als je geen contact krijgt betaal je toch al. Bij KPN is dit kosteloos. Verkijk je ook niet in de rekening, die van KPN komt een maal in de twee maanden. Dan lijkt de reking van tele 2 lager. Maar als je deze verdubbeld moet je nog maar eens kijken. Nij KPN kan je tot 41% korting krijgen op buitenlandse gesprekken. Kpn heeft op dit moment belbundels voor het vaste net tot aan 500 vrije belminuten. :idea: :idea:

Kornelis

Ongelezen bericht door Kornelis »

Er is een telefoonaanbieder die nog de helft goedkoper os dan Tele-2.
Je gesprekskosten kun je direct terug zien via het internet, keurig met de juiste tijd en met welk nummer je gebeld heeft.
Kijk bij " www.Bel1649.nl "

Mvg; Kees

digimax

Ongelezen bericht door digimax »

ik heb een tele2 mobieltje van hun en omdat ze mijn adres toen nodig hadden zit ik sindsdien in hun belbestand. ik wordt zo standaard om elke 2maand gebeld door een callcenter of ik tele2 wil.

niet dus, ik heb tijdens het laatste belletje maar ff doorgevraagd naar de afdelingschef. het hele verhaal aan hem uitgelegd dat ik dus steeds maar gebeld werd en heb nu sinds 3maanden al geen belletje meer gehad.

-------------------------------
Transcom World Wide
Kadk 5
9747AT Groningen

Tel: 050 3689000
Fax: 050 3689052
---------------------------------
is het bedrijf wat achter tele2 zit

als je iets niet wilt moet je gewoon doorvragen of ze je eruit kunnen halen en niet gelijk de hoorn er opgooien anders blijf in het belsysteem zitten.

Gast

Bij tele2 moet je betalen om ervan af te komen, tip ga gratis naar een andere Preselect carrier die naaien je niet en daar kan je er gratis van af.

[email protected]

digimax

Bij tele2 moet je betalen om ervan af te komen
:?: hoezo ? als ze je de volgende keer bellen regel je dat toch gratis, zij belden mij immers

Gast

Hier wordt het opzegtermijn bedoeld

digimax

ah op die fiets;

trouwens wie die callcenters een beetje wil pesten, ze verdienen immers geld per succesvolle aanmelding

kun je het net zogoed aanvragen; vervolgens krijg je een brief thuis of duurt het zeker 7dagen voor je gebruik van de nieuwe aanbieder kan maken(volgens de wet moeten tussen aanmelding en overstappen 7 werkdagen zitten). ondertussen stuur je 5 werkdagen na je aanmelding een kort briefje (naar tele2) met je handtekening dat je afziet en gewoon kpn wil blijven houden, zet er dan ook in dat je na het telefoongesprek had bedacht. zijn ze toch weer 14dagen zoet en al die moeite voor niets :). vergeet dan niet via 0800-1273 alles terug te zetten naar kpn

wanneer bedrijven als tele2 maar geneoeg van dit soort aan/afmeldingen binnen krijgt zullen ze vaker de krant pakken dan dure callcenters inhuren voor hun produkten.

Gast

Ik zit al maanden niet meer bij tele2 en bel via een andere preselect carrier en kreeg gisteren opeens een rekening en wat bleek:
Ze brengen sommige gesprekken nog steeds in rekening en dat komt omdat die lijers een software truck hebben uitgehaald. Door de software die in een bij tele2 aangeschaft toestel zit blijf je automatisch met tele2 bellen aanzien 1602 daarin is geinstalleerd. Leuk geintje als je dat niet weet en dan nog zeggen dat ze je daarvan op de hoogte hebben gebracht. Allemaal leuk en aardig en zal ongetwijfeld wel in de kleine letters staan, maar die vaste telefoon zit inmiddels al in de kliko in ieder geval.
Misleiden van klanten en totaal geen respect ten opzichte van de klant hebben dat is waar het hier om gaat.
Hoop dat ik nog eens gebeld wordt waarom ik overgestapt ben naar een ander en dan is het jammer voor de telefonist(e) maar hij gaat de wind van voren krijgen.

rick

e_holtmann

Ongelezen bericht door e_holtmann »

Ik geef u een tip, stap over op bel 1601!
Raadpleeg eerst de website www.bel1601.nl.
Hier vind u de nodige informatie die u dient te weten.
Men kan zich kosteloos aanmelden bij 1601, via preselect kan men instellen dat men geen 1601 voor het nummer hoeft te draaien, dit gebeurd dan automatisch.
Via internet ontvangt u een gespecificeerde telefoonrekening.
Met Bel 1601 bel je de gehele dag [24 uur per dag] voor 0,5 cent p.m. naar vaste nummers in heel Nederland. Naar mobiele nummers bel je 24 uur per dag voor maar 22 cent p.m.

Ik gebruik al enkele maanden 1601 en het bevalt uitstekend en is stukken goedkoper dan tele 2! :D

Joan Mulder

Ongelezen bericht door Joan Mulder »

Sinds kort zit ook bij www.bel1601.nl.
Voor een halve cent per min, 24 uur per dag 7 dagen in de week.

Kijk geruist op hun site.

Bellen kan nog goedkoper dan met tele2 !!!

Gast

yellybean
Gast

Geplaatst op 18 Dec 2003 21:01 door yellybean

--------------------------------------------------------------------------------

In sommige gevallen is tele 2 goedkoper dan KPN. In de meeste gevallen is KPN goedkoper dan tele 2 of andere aanbiederes. Bij de cps aanbieders betaal je op het moment dat je gaat bellen. Dus als je geen contact krijgt betaal je toch al. Bij KPN is dit kosteloos. Verkijk je ook niet in de rekening, die van KPN komt een maal in de twee maanden. Dan lijkt de reking van tele 2 lager. Maar als je deze verdubbeld moet je nog maar eens kijken. Nij KPN kan je tot 41% korting krijgen op buitenlandse gesprekken. Kpn heeft op dit moment belbundels voor het vaste net tot aan 500 vrije belminuten

dit verhaal is onzin gaat nergens over. er zijn internationale telecom afspraken wat wel en niet mag je betaald een gesprek als er opgenomen word aan de andere kant.

detulp050

Ongelezen bericht door detulp050 »

Ik zit al maanden niet meer bij tele2 en bel via een andere preselect carrier en kreeg gisteren opeens een rekening en wat bleek:
Ze brengen sommige gesprekken nog steeds in rekening en dat komt omdat die lijers een software truck hebben uitgehaald. Door de software die in een bij tele2 aangeschaft toestel zit blijf je automatisch met tele2 bellen aanzien 1602 daarin is geinstalleerd. Leuk geintje als je dat niet weet en dan nog zeggen dat ze je daarvan op de hoogte hebben gebracht. Allemaal leuk en aardig en zal ongetwijfeld wel in de kleine letters staan, maar die vaste telefoon zit inmiddels al in de kliko in ieder geval.
Misleiden van klanten en totaal geen respect ten opzichte van de klant hebben dat is waar het hier om gaat.
Je bedoelt de Telefoon met automatische Tele2-kiezer ? Stond echt met koeieletters in de folder : :?

Willem VI

Ongelezen bericht door Willem VI »

Gewoon even op www.bel1601.nl gaan kijken.

Over mijn rekeningen moet ik elke keer weel lachen, zo laag

Dat doet niemand ze na.

Gast

Is er een ziekte ofzo dat in elk telefoniebericht gespammed wordt voor 1601 :evil:

Gast

:twisted: :arrow:[quote][/quote]

Gesloten