LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 bied geen hulp bij telefoon spam!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mvtk

Tele2 bied geen hulp bij telefoon spam!

Ongelezen bericht door mvtk »

Na vandaag het zoveelste telefoontje gehad te hebben van buitenlandse telefoonnummers, heb ik besloten Tele2 nog maar eens te bellen.
Dankzij hun bureacratisch systeem wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Wij worden gemiddeld zo'n 3 keer per dag gebeld door die vervelende buitenlandse callcenters die beweren dat mijn Windows computer (die ik niet heb) een beveiligings probleem heeft.
Ik wordt er zo gek van dat ik tegen mijn familie en vrienden heb gezegd dat zij me pas weer mogen bellen als ik overgestapt ben naar een andere provider.
Tele2 vind ik op zich een prima bedrijf qua stabiliteit, maar als het op service aankomt...

sjohie

Re: Tele2 bied geen hulp bij telefoon spam!

Ongelezen bericht door sjohie »

mvtk schreef:Na vandaag het zoveelste telefoontje gehad te hebben van buitenlandse telefoonnummers, heb ik besloten Tele2 nog maar eens te bellen.
Dankzij hun bureacratisch systeem wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Wij worden gemiddeld zo'n 3 keer per dag gebeld door die vervelende buitenlandse callcenters die beweren dat mijn Windows computer (die ik niet heb) een beveiligings probleem heeft.
Ik wordt er zo gek van dat ik tegen mijn familie en vrienden heb gezegd dat zij me pas weer mogen bellen als ik overgestapt ben naar een andere provider.
Tele2 vind ik op zich een prima bedrijf qua stabiliteit, maar als het op service aankomt...
Misschien een open deur, maar als je overstapt met hetzelfde nummer, schiet je er weinig mee op lijkt me... :wink:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Wat moet tele2 hier tegen doen....ik zou het niet weten,als je ziet raar nr niet meer opnemen

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

kunt u die nummers niet blokkeren op uw telefoon, of gaat het niet om een mobiel?

gilas

Ongelezen bericht door gilas »

mvtk schreef:Na vandaag het zoveelste telefoontje gehad te hebben van buitenlandse telefoonnummers, heb ik besloten Tele2 nog maar eens te bellen.
Volgens mij kan Tele 2 hier ook helemaal niets aan doen en je zal dit probleem waarschijnlijk bij iedere andere provider ondervinden.
Ik heb het zelf een paar keer gehad bij UPC en ik weet dat mensen om me heen het bij de KPN ook hebben gehad.

mvtk

Ongelezen bericht door mvtk »

Tja, of Tele2 of welke andere provider er wat aan kan doen betwijfel ik. Een ander nummer helpt wellicht.
ruud_a schreef:kunt u die nummers niet blokkeren op uw telefoon, of gaat het niet om een mobiel?
Nee dat gaat niet gaat om de vaste telefoon.
vogels schreef:Belachelijk, slaat echt helemaal nergens op! Of bellen die ook allemaal vanuit het buitenland?
Nee er belt helemaal niemand uit het buitenland die ik ken. Dus wat mij betreft mogen alle buitenlandse nummer geblokkeerd worden.

Ik ben er ook achter gekomen dat het doorlaten gaan naar het antwoord apparaat ook geld kost, aangezien mijn huis telefoon dan de telefoontjes beantwoord (opneemt)

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

mvtk schreef: Nee er belt helemaal niemand uit het buitenland die ik ken. Dus wat mij betreft mogen alle buitenlandse nummer geblokkeerd worden.
Dat kan je meestal zelf instellen in de modem. Maar niet klagen als er een keer familie in het buitenland in de problemen komt en met een vaste telefoon om hulp probeert te vragen.

F.van Holten

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Ik begrijp niet waarom Tele2 hier de schuld van krijgt, ze kunnen de stekker eruit trekken, dat is alles.
Wel eens gedacht aan een geheim nummer ?

16again

Ongelezen bericht door 16again »

mvtk schreef:Ik ben er ook achter gekomen dat het doorlaten gaan naar het antwoord apparaat ook geld kost, aangezien mijn huis telefoon dan de telefoontjes beantwoord (opneemt)
Waarom zou een inkomend gesprek geld kosten?

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

vogels schreef:En overstappen heeft geen zin, want geen enkele provider kan deze telefoontjes blokkeren!
Dat kunnen ze wel, maar willen ze niet. Softwarematig is het een klik met de muis.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

F.van Holten schreef:Ik begrijp niet waarom Tele2 hier de schuld van krijgt, ze kunnen de stekker eruit trekken, dat is alles.
De telco's kunnen elk nummer blokkeren als ze dat willen. Ze doen het niet, kost te veel tijd en werk.

encore

Ongelezen bericht door encore »

olaf79 schreef:
F.van Holten schreef:Ik begrijp niet waarom Tele2 hier de schuld van krijgt, ze kunnen de stekker eruit trekken, dat is alles.
De telco's kunnen elk nummer blokkeren als ze dat willen. Ze doen het niet, kost te veel tijd en werk.
Hoho Olaf79! Ze kunnen het inderdaad wel maar ze MOGEN het niet. Inderdaad, van de wet niet. En zoek em zelf maar op. Ik ga niet weer naar de afdeling Legal voor jou

Gesloten