Na aanleiding van uw laatste uitzending van Kassa doe ik jullie een berichtje omdat ik niet verder kom.
Ik zou volgens mijn laatste rekening van 282 euro op 23 December (dus 1 dag) 2,489,486 MB (2,5GB) hebben verbruikt. (Dit lijkt mij niet juist. In de uitzending wordt er gezegt dat je met 3 uur youtube filmpjes kijken 450 kb verbruikt. Dan zou ik dus 16,5 uur nonstop hebben gekeken! Ik heb die dag alleen 's avond dataverbruikt (2 uur) Dit wordt ook bevestigd door de MBmeter app van KPN op mijn mobiel.
Wat ook vreemd is is dat ik om 20.33 een smsje kreeg dat ik bijna over mijn data zou gaan. Ik ben dus gelijk op wifi gaan zitten. Een medewerkster van Tele2 vertelde mij na lang aandringen dat ik om 20.27 voor het laatst had ingebeld. Dus dat klopt wel. Ik heb zoals op jullie website staat nooit een smsje gehad bij 50 en 90 procent, maar pas toen ik blijkbaar al -1707,97MB over de bundel was gegaan. Ik heb een bundel van 1000MB en had volgens mijn tele2 rekening tot 22 december nog maar 218,484MB verbruikt. (Rekensommetje voor de duidelijkheid
Ik heb 3 keer contact gehad met tele2 maar ze zeggen dat ze mij niet kunnen helpen. Geen inzicht ivm privacy, smsje te laat verstuurd door storing (mijn probleem?) Ze raden mij een app aan om het in de gaten te houden. (heb ik, maar verwacht niet na 2 uur een rek te krijgen van 16,5 uur dataverbruik) Zelf komen ze pas in Feb met een MBmeter app. Ze leggen het balletje telkens bij mij, de klant, neer.