Ik heb vorig jaar in juni een telefoonabonnement voor mijn dochter aangeschaft.
Hierbij kreeg ze haar graag gewenste blackberry bold.
Na 2 maanden moest ik deze al terugsturen omdat hij mankementen vertoonde.
Na 3 weken kreeg ik de telefoon terug.
Na een paar maanden kreeg de telefoon weer dezelfde mankementen.
Tele2 gebeld en deze hebben een reparatienummer opgemaakt
Spullen toe gestuurt.
Nu blijkt dat de repairservice los staat van tele2 en dat ik een rekening van 272 euro moet betalen.
Alleen omdat er geen aankoopbon bij zit.
naar mijn weten, hoeven ze alleen het imeinummer op te zoeken in de administratie en dan zien ze waar die telefoon vandaan komt en hoe lang er nog garantie op zit.
Bij tele2 kunnen ze waarschijnlijk niet communiceren. Want hoe hard de klantenservice van tele2 hun best doen om bij de repairservice te zeggen dat die telefooon nog geen jaar oud is, de repairservice blijft zeggen"We moeten de aankoopbon hebben".
Volgens mij wil tele2 alleen zoveel mogelijk producten verkopen, maar verder dan dat gaan ze niet.
Ik zit hier met een verdrietige 13 jarige dochter die geen blackberry meer hebt. En tele2 repair heeft de telefoon die ze alleen maar terug sturen, als ik de gemaakte kosten betaal.
Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
John
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2 denkt absoluut niet mee!!!!
Re: tele2 denkt absoluut niet mee!!!!
Heeft John geen aankoopbon cq ontvangstbon me gestuurd naar de reparatie afdeling?,johnnyd schreef:Ik heb vorig jaar in juni een telefoonabonnement voor mijn dochter aangeschaft.
Hierbij kreeg ze haar graag gewenste blackberry bold.
Na 2 maanden moest ik deze al terugsturen omdat hij mankementen vertoonde.
Na 3 weken kreeg ik de telefoon terug.
Na een paar maanden kreeg de telefoon weer dezelfde mankementen.
Tele2 gebeld en deze hebben een reparatienummer opgemaakt
Spullen toe gestuurt.
Nu blijkt dat de repairservice los staat van tele2 en dat ik een rekening van 272 euro moet betalen.
Alleen omdat er geen aankoopbon bij zit.
naar mijn weten, hoeven ze alleen het imeinummer op te zoeken in de administratie en dan zien ze waar die telefoon vandaan komt en hoe lang er nog garantie op zit.
Bij tele2 kunnen ze waarschijnlijk niet communiceren. Want hoe hard de klantenservice van tele2 hun best doen om bij de repairservice te zeggen dat die telefooon nog geen jaar oud is, de repairservice blijft zeggen"We moeten de aankoopbon hebben".
Volgens mij wil tele2 alleen zoveel mogelijk producten verkopen, maar verder dan dat gaan ze niet.
Ik zit hier met een verdrietige 13 jarige dochter die geen blackberry meer hebt. En tele2 repair heeft de telefoon die ze alleen maar terug sturen, als ik de gemaakte kosten betaal.
Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
John
Ik zal u een pb sturen met gegevens van het hoofdkantoor van tele 2 die kunnen nl wel helpen, aan de klantenservice heeft u niets , weet ik uit eigen ervaring.
-
Tele2 Webcare
Beste johnnyd,
Wat vervelend dat er problemen zijn ontstaan bij de reparatie van het mobiele toestel van je dochter. Als ik je hier bij kan helpen dan hoor ik het graag! Zou je in dat geval postcode, huisnummer, klantnummer en contactgegevens naar [email protected] willen sturen o.v.v. johnnyd/trosradar? Dan kan ik kijken wat ik voor jullie kan doen!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Wat vervelend dat er problemen zijn ontstaan bij de reparatie van het mobiele toestel van je dochter. Als ik je hier bij kan helpen dan hoor ik het graag! Zou je in dat geval postcode, huisnummer, klantnummer en contactgegevens naar [email protected] willen sturen o.v.v. johnnyd/trosradar? Dan kan ik kijken wat ik voor jullie kan doen!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
Beste johnnyd,
Ik heb geen bericht van je ontvangen en kan hierdoor helaas niet nakijken hoe het zit met de reparatie van het mobiele toestel. Als ik je hier alsnog bij kan helpen dan hoor ik het graag van je!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb geen bericht van je ontvangen en kan hierdoor helaas niet nakijken hoe het zit met de reparatie van het mobiele toestel. Als ik je hier alsnog bij kan helpen dan hoor ik het graag van je!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Guardian72
- Contacteer:
@ TS ,
is het al opgelost?
Want als je niets meld - en ook niet reageert op webcare - dan zal er nooit iets veranderen..
is het al opgelost?
Want als je niets meld - en ook niet reageert op webcare - dan zal er nooit iets veranderen..