LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 doet weinig om 90-jarige weer telefoon te geven

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
michielvangerwen

tele2 doet weinig om 90-jarige weer telefoon te geven

Ongelezen bericht door michielvangerwen »

Mijn tante van 90 heeft sinds 11 juli 2011 geen telefoonsignaal meer. Volgens de klantenservice is dit probleem bij het hoofdkantoor neergelegd en is komt er op geen enkele manier een voortgangsrapportage. Op donderdag 14 juli 2011 is verteld dat er binnen drie werkdagen een oplossing zou worden gevonden. Inmiddels is het 22 juli 2011 en zijn de drie werkdagen al ruimschoots voorbij :( . Wat mij het meest irriteert is dat er geen escalatieniveau is voor de klantenservice. Als je volhardend bent wordt de hoorn er op gelegd of wordt de toon steeds onvriendelijker. Er lijkt geen enkele manier om de klantenservice te passeren.
Bijkomend probleem is dat het zorg-alarm van deze oude dame gebruik maakt van haar telefoonaansluiting en die doet het niet. Dus als er iets gebeurt zie ik het werk van de aansprakelijk stelling al weer hangen :cry:

Tele2 Webcare

Re: tele2 doet weinig om 90-jarige weer telefoon te geven

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste michielvangerwen,

Het spijt me te lezen dat je tante al een tijdje geen telefoonsignaal meer heeft. Mijn excuses voor deze vervelende situatie! Ik wil jullie hier graag bij helpen en kijken wat ik hierin voor jullie kan betekenen. Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de postcode, het huisnummer, een bereikbaar telefoonnummer en het klantnummer van je tante via [email protected], o.v.v. michielvangerwen / Trosradar.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste michielvangerwen,

Bedankt voor je gegevens! Ik neem het probleem in behandeling en kom er nog op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ Danielle laat je hier ook horen wat het probleem was en of
de tante weer meteen is aangesloten van telefoon !?

Hatertje

Ongelezen bericht door Hatertje »

Dat lijkt me meer de taak van de TS, niet van Tele2.

Tele2 Webcare

Beste michielvangerwen,

Nogmaals mijn excuses voor de telefonie storing en de vervelende situatie die hierdoor voor je tante ontstaan is! Er is inmiddels telefonisch contact geweest en met behulp van onze technische afdeling is de storing bij je tante begin augustus verholpen. Mijn collega neemt zoals afgesproken nog contact op om een compensatie te bespreken. Mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten