| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 elende
-
Henk van der Zwart
Tele2 elende
1e week van oktober aanvraag van vodafoon naar tele2 pre-paid met nummer behoud, o.k. dit zou gebeuren met ingang van 1 november. Op 1 november afgesloten van vodafoon., maar nog niets vernomen van tele2, dus ik kan niet bellen en gebeld worden. Maar eens bellen naar tele2, als antwoord er wordt aan gewerkt. Dan een week later, bellen, zelfde antwoord, E-mail gestuurd, geen reactie. Weer bellen, weer E-mailen, weer enz. tot nu aan toe, nog steeds geen SIMkaart, dus al 1 1/2 maand geen telefoon. Laatste telefoontje, een paar dagen geleden, vroeg ik verbind mij eens door met de SIMkaart afdeling, nee dat kon niet want die hadden geen telefoon, zeker ook nog geen SIMkaart ontvangen, ik word gek van die lui van Tele2, dus TELE2, NEE ! ! !
Re: Tele2 elende
Ik ben zelf in november overgestapt van Telfort naar Tele2 mobiel maar bij mij hebben ze het keurig en op tijd geregeld. Het overstappen ging vlekkeloos en pewrfect en heb tot nu toe geen klachten. Natuurlijk kan het altijd ergens fout gaan tussen twee providers en de klant. Gewoon contact met ze op nemen en dan komt het vanzelf goed. Ik zelf heb goede ervaringen met de klanteservice van Tele2.