Wij zijn al jaren klant bij Tele2 en zijn in maart verhuisd. Dit hebben wij via TNT-verhuisservice begin februari aangegeven, maar omdat wij niets hoorde toch half maart maar eens gebeld en verhuisbericht was niet aangekomen. De verhuizing werd verwerkt en we zouden begin april telefoon hebben op het nieuwe adres. Weer geen bevestiging ontvangen, dus eind maart nogmaals gebeld en nu werd er verteld dat begin april absoluut niet mogelijk was, wij de verhuizing te laat hebben gemeld en het 18-4 zou werken. Kortom weer gewacht, maar u raadt het al.......18 april geen telefoon. Nogmaals gebeld, wij zouden een internet en bellen abb. willen, nergens na te gaan waar dit ineens weer vandaan komt, er zou een intern rapport gemaakt worden en binnen 3-5 dagen zouden wij horen. Helaas ook nu weer geen reactie en na meerdere belletjes bleek de lijn bij KPN niet vrij te zijn. Ik heb op 18-4 geprobeerd bij een andere provider klant te worden, dit was vanwege onze internet-provider niet de oplossing en hier stond helaas de aanvraag nog open. Die afgesloten, Tele2 weer gebeld wat te doen als de lijn weer vrijgegeven was door KPN en toen was het antwoord "maar mevrouw ik zie geen problemen dus dan zou de telefoon gewoon gelijk moeten werken".
Als je belt altijd een andere persoon met een ander verhaal, nooit krijg je de supervisor te spreken waar een rapport naartoe is verzonden, niets op papier, ik ben er nu klaar mee na 6 weken frustratie, gigantische mobiele kosten en op de koop toe een rekening voor een telefoonaansluiting voor de maand april van Tele2!
Wat kan hier de oplossing voor zijn?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 en verhuizen
-
Tele2 Webcare
Re: Tele2 en verhuizen
Beste LvH,
Het spijt me te lezen dat je geen werkende telefoondienst meer hebt sinds je verhuizing naar een ander adres.
Ik wil dit probleem graag voor je behandelen.
Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer via [email protected], o.v.v. LvH - Trosradar.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Het spijt me te lezen dat je geen werkende telefoondienst meer hebt sinds je verhuizing naar een ander adres.
Ik wil dit probleem graag voor je behandelen.
Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer via [email protected], o.v.v. LvH - Trosradar.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
Beste LvH,
Mijn collega heeft je helaas nog niet kunnen bereiken. De belpoging zal worden herhaald!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Mijn collega heeft je helaas nog niet kunnen bereiken. De belpoging zal worden herhaald!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
Beste LvH,
Mijn collega heeft hierover contact met je opgenomen en je uitgelegd wat de status is van je telefoonnummer. Er is een heractivatie voor je telefoonnummer aangevraagd, die door mijn collega gemonitord zal worden.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Mijn collega heeft hierover contact met je opgenomen en je uitgelegd wat de status is van je telefoonnummer. Er is een heractivatie voor je telefoonnummer aangevraagd, die door mijn collega gemonitord zal worden.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Tele2 Webcare
Beste LvH,
Ik heb van mijn collega vernomen dat de heractivatie inmiddels voltooid is. Er is nog contact met je opgenomen om een vergoeding te bespreken. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het me dan even weten.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb van mijn collega vernomen dat de heractivatie inmiddels voltooid is. Er is nog contact met je opgenomen om een vergoeding te bespreken. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het me dan even weten.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2