LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Factuur

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rick1972

Tele2 Factuur

Ongelezen bericht door Rick1972 »

Geachte lezer,

Berteft Tele2 een aantal dingen. De ontvangst is altijd goed geweest ook in het buitenland. Maar de srevice en de facturen die tele2 stuurt raakt nog kan nog wal. Over de service wil ik niet te veel kwijt daar ik niks goeds weet te verzinnen. En ik ben een positief denkend persoon dus de service geven de medewerkers aldaar maar aan elkaar.

Het volgende heb ik als meer dan merkwaardig ervaren. En dat gaat over de gestuurde facturen van Tele2. Ik heb een pre-paid dus betalen nadat je heb opgewaardeerd. Dan ging langtijd goed, toen ik opeens een veel hogere factuur kreeg die ik niet betaald zou hebben. Ik me bankafschrift op gestuurd en klaar was de zaak. Intrum Justitia heeft daarna de brief gestuurd met het fijne bericht dat ik alle vorderingen als niet gesteurd moest beschouwen. Eind goed al goed. Denk je dan.

Niet dus begin dit jaar kreeg ik een factuur van Tele2 van €100,=. Maar daar heb ik net voor gebeld. Zonder enige aanleiding noch een herindering gestuurd te hebben kreeg ik het weer aan de stok met Intrum Justitia. Ik moet maar even €163.50 betalen. Ook met me bankafschrifte nemen de heren geen genoegen. Meneer u heeft gebeld en dat betaald u. Dat heb ik niet maar goed. Hebben hier meer mensen laast van. Te hoge facturen en kosten die je niet gebeld heb?

Mt vr gr Rick

WebServiceTele2

Re: Tele2 Factuur

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  Rick 1972

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Tele2 webservice

Gesloten