Gisteren met opgetrokken wenkbrouwen maar de uitzending over Tele2 gekeken. Niet goed te praten dat er fouten worden gemaakt. Voor de gedupeerden onder u en anderen die wat moeite hebben met positief denken:
De algemeen directeur zat er wel (geeft blijk van positieve instelling);
De opgetreden fouten kunnen bij Tele2 worden gecheckt, ooit bedacht wat er bij KPN allemaal is gebeurd met uw rekening?
Zelf klant bij Tele2; bij problemen met uitbellen naar buitenland door helpdesk 2x teruggebeld en problemen zijn keurig verholpen;
Wellicht kan Radar zelf ook wat minder aanmatigend zijn in de reactie, de TROS is toch geen nationale Panorama-TV?
Mieke
Tevreden klant van Tele2 - positieve denker
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 - flink negatief = lekker?
Re: Tele2 - flink negatief = lekker?
Ik vind dat u wel gelijk heeft. KPN is ook niet alles, die spelen geen open kaart over de rekeningen. Tele 2 is daarin wel eerlijk. Ben benieuwd als je een specificatie opvraagd bij KPN,wat er dan uit komt. (Nix natuurlijk want dan halen ze snel alle fouten eruit ofzo.) Nee dan komen er denk ik ook veel klachten. Dat onafhankelijke meetinstituut vind ik een goed punt. Ze spelen wel open kaart. Ik denk dat KPN niet was gekomen als het over hun ging. Ze verliezen toch niet veel klanten. Je moet wel je abbo bij hun houden!
Re: Tele2 - flink negatief = lekker?
Het is inderdaad weer een bekend gegeven dat Radar of Kassa graag "sensatie" beluste raportage maakt. Het lijkt me voor die directeur ook heel moeilijk om dergelijke complexe zaken in 1 minuut aan iedereen uit te leggen.
Ik heb zelf ook wel eens twee keer moeten bellen omdat ik een tarief wilde weten naar een bestemming (en dan naar een mobiele telefoon) maar verder werkt het prima en zien de rekeningen er goed uit.
Het blijft voor de klanten die minder zijn geholpen wel vervelend, ik hoop daarom dat Tele2 z'n woord houdt en alles goed komt. Want zonder tele2 kan KPN weer z'n gang gaan en we zien bij Voicemail en ADSL waar dat weer toe kan leiden!
Ik heb zelf ook wel eens twee keer moeten bellen omdat ik een tarief wilde weten naar een bestemming (en dan naar een mobiele telefoon) maar verder werkt het prima en zien de rekeningen er goed uit.
Het blijft voor de klanten die minder zijn geholpen wel vervelend, ik hoop daarom dat Tele2 z'n woord houdt en alles goed komt. Want zonder tele2 kan KPN weer z'n gang gaan en we zien bij Voicemail en ADSL waar dat weer toe kan leiden!
Re: Tele2 - flink negatief = lekker?
Het is even schrikken als een bedrijf waar jezelf klant bent negatief in het nieuws komt. Gelukkig heb ook ik geen negatieve ervaringen. Wel vind ik het vreemd dat er op de rekening soms nummers voorkomen uit een voorgaande periode. Bij de controle blijken die niet dubbel en bij navraag bleek het echt te gaan om door mij gehouden gesprekken maar gecombineerd met de uitleg van de directeur van Tele2 snap ik nu helemaal niet meer hoe dat dat dan mogelijk is. Je sluit toch op een gegeven moment een periode af?
Internetten doe ik via KPN en ik hoop maar dat mijn lokale rekening dan klopt, want van die digitale informatiebank snap ik niets.
Internetten doe ik via KPN en ik hoop maar dat mijn lokale rekening dan klopt, want van die digitale informatiebank snap ik niets.
Re: Tele2 - flink negatief = lekker?
Je wilde weten hoe mijn rekeningen bij kpn eruitzien.
Ze zijn half zo hoog tele 2 staat voor 2 maal zo duur kijk er de tarieven maar op na.
Ze zijn half zo hoog tele 2 staat voor 2 maal zo duur kijk er de tarieven maar op na.
Re: Tele2 - flink negatief = lekker?
Ik ben geschrokken van de negative berichten over tele 2.Ik check altijd mijn rekening en heb nog geen foute ontdekt.Wel ik heb juist de ervaring met KPN dat ik veel te veel betaal en het niet na kan na checken en als ik wil inloggen om mijn rekening op internet te bekijken wordt dat steeds geblokeerd.10 jaar geleden ben ik door KPN enorm opgelicht voor honderden guldens,en ik moest het maar bewijzen of ik niet gebeld had,in die tijd betaalde ik bijna altijd 73-100 in de twee maanden en ineens werd dat 300 soms 500 gulden,ik kon er niets aan veranderen,en als ik niet betaalde werd ik afgesneden. dus de KPN is geen haar beter, erger nog,kijk maar naar hoe ze nu mij en anderen verplichten om via hun inbelnummer in te bellen.wat volgt.
Petra
Petra
Re: Tele2 - flink negatief = lekker?
Ik ben het helemaal eens met de eerste reactie. Die mevrouw van de consumentenbond leek het wel leuk te vinden om tele2 af te kraken. De fouten moeten ze natuurlijk oplossen, maar ik vond dat mw Auks, het erg goed deed. Wij zijn al jaren klant bij tele 2 zonder problemen, alleen het gewijzigde inbel tarief voor internet was echt een blunder van hun, maar na een email van mij reageerden ze heel snel en zouden ze eventueel extra kosten bekijken en evt. terugbetalen.
Ik ben zeker voor consumenten programma's als RADAR maar af en toe is het wel sensatie om de kijkcijfers te pushen heb ik het idee.
groet
Herrald
Ik ben zeker voor consumenten programma's als RADAR maar af en toe is het wel sensatie om de kijkcijfers te pushen heb ik het idee.
groet
Herrald