LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 geen bereik met nieuw netwerk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bart&nynke

TELE2 geen bereik met nieuw netwerk

Ongelezen bericht door bart&nynke »

Op 22 mei 2009 verlengde ik mijn contract voor mobiel bellen met Tele2 voor de duur van 2 jaar. Ik was tevreden, had goed bereik in en rondom mijn woning destijds. Ook mét verandering van netwerk (van KPN naar T-mobilenetwerk)
Op 28 oktober ben ik officieel mijn nieuwe woning, in een klein dorp, gaan betrekken. Hier bleek het netwerk waarmee Tele2 mij laat bellen niet dekkend te zijn. Alleen in de achtertuin kan ik zo nu en dan bellen.
Eén van de Tele2 medewerkers waarmee ik op 8 december jl. belde bevestigde dit: slechte dekking. Ook zei hij dat de coulance regeling tot 1 november jl. geldig was: verlopen dus. Ook zei hij dat ik mijn contract mag beëindigen tegen betaling van de helft van al het resterende abonnementsgeld, wat zo rond de 300 euro zit.
Hoe had ik mij kunnen beroepen op een regeling waarvan Tele2 mij niet op de hoogte had gesteld, terwijl ik niet van tevoren wist dat ik in mijn nieuwe woning niet bellen kon met een eerder afgesloten abonnement onder andere voorwaarden?

gewenste oplossing
Ik wil zonder verdere kosten op een voor mij financieel gunstig moment weg bij Tele2 (dat is: wanneer mijn bundel van deze maand opgebruikt is).

WebServiceTele2

Re: TELE2 geen bereik met nieuw netwerk

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte Bart en Nynke,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

Gesloten