LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Mobiel...oplichters

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MoeBenIkErVan

Tele2 Mobiel...oplichters

Ongelezen bericht door MoeBenIkErVan »

van 2005 tot 2006 had ik voor mijn dochter tele2 mobiel. Omdat het om een puber ging belde ze ver boven haar beltegoed, en kreeg ik een ontzettend hoge rekening. Mijn inkomen was op dat moment niet zo hoog, dus kon ik het niet direct betalen. Rekening werd doorgestuurd naar Intrum Justitia. op 08-08-2006 heb ik uiteindelijk de nota volledig voldaan en direct heb abonement opgezegd.
Nu, bijna 3 jaar later, kreeg ik iets heel vreemds. Een betaling die bestemd was voor mijn tele2 compleet internet/bellen abbo heb ik naar het rekeningnummer van tele2 mobiel overgemaakt en vervolgens niks meer van vernomen. Klantenservice kon het neit terug vinden, dus ik een fax met bankafschrift opgestuurd...heel, heeeeeel erg veel telefoontjes gepleegd, en ik kreeg uiteindelijk gisteren een medewerkster van tele2 mobiel aan de telefoon die mij vertelde dat er nog een nota openstond bij tele2 mobiel, en dat het bedrag daar op was afgeschreven. Gek genoeg was de laatste activiteit volgens hun in 2006 geweest, wat volgens mij betekend dat alles was voldaan.
Ik dus spitten in mijn administratie, en gelukkig had ik nog iets liggen van de betaling toendertijd. Dus ik bellen met IJ, en volgens hun was het dossier al in 2006 gesloten. Alles was voldaan.
Dus, ik wéér bellen met tele2, uitgelegd was IJ mij vertelde, en waar dat geld dan op afgeschreven was.
En ja hoor....stelletje dieven, er stond helemaal niks meer open. Ik krijg binnen een aantal weken het geld op mijn rekening terug gestort. Op mijn vraag of ik hier schriftelijk bevestiging van krijg ...helaas, dat kan niet.

OPLICHTER. Nog iemand met deze ervaring hier ?

WebServiceTele2

Re: Tele2 Mobiel...oplichters

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte MoeBenIkErVan,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

corrie de gruyl

Ongelezen bericht door corrie de gruyl »

..
Laatst gewijzigd door corrie de gruyl op 17 feb 2009 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.

MoeBenIkErVan

Thanks, maar was ik ook niet van plan. Dit is meer een waarschuwing voor een ieder die in zee wens te gaan met tele2...NIET DOEN !!!!!

Verder weet ik dat die websiervice Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is, om niet te zeggen om gek van te worden. Mijn bericht spreekt voor zich. Zelfs nadat een medewerker eeeeeindelijk durfde toe te geven dat er een fout was gemaakt, en dat het geld z.s.m terug op mijn rekening zou worden gestort kon er geen excuus vannaf. Lafzakken...OPLICHTERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!

MoeBenIkErVan

Vogels;

Ik ben blij dat ik weet dat ik moet oppassen voor Tele2, en vind het goed dat iemand zijn ervaring met hun hier met ons deelt.

Verder beschuldig ik niet zonder onderbouwde bewijzen. Als je die wilt hebben kan ik je die laten zien. Tele2 heeft toegegeven dat ze, zonder dat er iets openstond, geld wat ik heb overgemaakt hebben verstopt. Ik krijg dit geld terug gestort op mijn rekening.
Helaas hebben ze niet de moeite genomen excuus daarover in te dienen.

Het is niet de bedoeling dat hier iemands vrije meningsuitting aan banden wordt gelegd neem ik aan ?

MoeBenIkErVan

Het is me wat. Het houd gewoon niet op.

Vanmiddag nog eens met IJ gebeld waarom Tele2 nooit mijn betaling aan hun van 2006 heb ontvangen. Zij vonden het ook heel vreemd, en ze zou het uitzoeken en mij morgen terug bellen. Let op hé, ik heb het betalingsbewijs hier nog liggen, dus hoe dan ook, ze hebben geen poot om op te staan.

En toen kreeg ik vanmiddag ook nog de volgende e-mail binnen van Tele2, n.a.v mijn bericht alhier. Lees en huiver....ze maken er nu echt een bende van....hoewel, blijkt dat er wel vaker zomaar iets zoek raakt. Wél leuk dat ze die € 20,- zomaar zelf hebben terug gevonden, want die wist ik niet eens meer :?

Buiten dat, ik heb al die jaren niks meer vernomen, en aangezien de volgens hun openstaande notas verjaard waren hadden ze het nooit mogen inhouden.

En weer geen naam. Wat een sukkels daar bij tele2. en dat om zo een lullig bedrag moeilijk gaan doen. Wat kost het wel niet om al die mensen al die onzin te laten schrijven...het net surfen op zoek naar berichten zoals deze....sjongejonge.

---------------
Geachte mevrouw #######,

naar aanleiding van uw bericht op het forum van Tros Radar, zie onderstaande link, stuur ik u deze mail. (http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... b4b940dc66) In dit bericht beticht u ons van oplichtingspraktijken, omdat wij zulke beschuldigingen zeer serieus oppakken heb ik uw case uitvoering onderzocht.

U heeft een betaling die bedoeld was voor tele2 internet + bellen overgemaakt op het rekeningnummer van Tele2 Mobiel. Een betaling van 39 euro en 28 cent.
Bij Tele2 mobiel heeft u nog rekeningen openstaan van 2006 deze zijn inmiddels doorgestuurd naar Intrum Justitia. In uw bericht op het forum van Tros Radar geeft u aan dat deze reeds voldaan zijn aan Intrum Justitia. Ik heb contact opgenomen met Intrum Justitia en zij geven aan dat er nog enkele vorderingen openstaan. Het bedrag was u dus heeft overgemaakt is dus geboekt op één van de openstaande facturen. In dit geval factuurnummer 620870040.

U heeft echter nog wel een bedrag overgemaakt wat bij ons in het systeem op 30-08-2006 binnengekomen was van 20 euro. Dit bedrag was nog niet verrekend met de openstaande facturen. Dit is alsnog gedaan.

Intrum Justitia heb ik op de hoogte gebracht van deze betalingen zij zullen dit alles verrekenen met openstaande vorderingen. Voor de verdere afhandeling van de betalingen kunt u contact opnemen met Intrum Justitia.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Voor overige vragen kunt u contact met onze klantenservice opnemen, telefoonnummer: 0900-241 1602 (lokaal tarief), wij zijn maandag t/m zaterdag geopend van 08:00 tot 22:00 uur. Voor algemene informatie over Tele2 kunt u terecht op onze website www.tele2.nl. Wanneer u antwoordt op deze e-mail, wil ik u vragen niets te verwijderen uit de onderstaande tekst.

Met vriendelijke groet,

Tele2 Mobiel Webservices

MoeBenIkErVan

Ik heb online gezocht naar vacatures bij tele2, en vooral een e-mail adres of telefoon nummer van iemand van personeelszaken. Die het hele probleem per e-mail uitleggen. Ik werd gelijk die dag gebeld met dat ze het zélf ging uitzoeken, en begreep mijn frustratie.
Dan kan niemand meer iets in de doofpot stoppen.

Wacht het af.....................

DeTrainerd

Ongelezen bericht door DeTrainerd »

Ik sluit me aan bij jou woorden. Tele2 is gewoon erg slordig in haar werkwijze. Uit ervaring weet ik dat brieven (zowel aangetekend 9als niet aangetekend) niet of onvoldoende worden afgehandeld. Dat telefoongesprekken niet worden genoteerd en afspraken niet of maar half worden nagekomen. Binnenkomen als klant gaat binnen 5 minuten, maar opzeggen duurt, in mij geval, al bijna 2 jaar...

Gesloten