1. Ik kreeg de pincodes niet opgestuurd, dus na wat bellen heb ik die alsnog gekregen.
2. Mijn telefoon bleek niet simlockvrij te zijn, terwijl de man aan de telefoon had beloofd dat het kaartje gewoon in elk toestel kon. Nee mevrouw das totaal geen probleem, het kan gewoon met elke mobielVia de kpn kreeg ik een nummer van een unlockmeneer. Die was superaardig en heeft er alles aan gedaan om mijn mobiel simlockvrij te krijgen, maar helaas het is geen dualband dus moet ik nu een nieuwe mobiel kopen.
3. De beltegoedkaart die bij het pakket zat werkte niet. na veel bellen naar de klantenservice is hij toch gaan werken.....
4. Mij is beloofd dat ik in het buitenland kan bellen en ook dat was niet het geval.Ik ging naar Berlijn maar nee hoor hij kon geen netwerk vinden...
5. Volgens de meneer van de tele2 zou het totaal geen probleem en kostenloos zijn om me terug te zetten naar kpn. MAAR WAT BLIJKT dat kost me weer tien euro!!!!!
Ik ben het zo ontzettend zat!!! Die stomme tele2 met al hun beloftes.
Zijn er meer mensen die zulke problemen hebben sinds ze zijn overgegaan op tele2???
Groeten Marchien