Vandaag zou ik dan eindelijk worden overgezet op Tele2 mobiel.
Als echte hollander wil je wel lekker goedkoop mobiel bellen en aangezien ik ook vast al via Tele2 bel d8 ik een leuke aanbieding te hebben!! MIS!!!
Vandaag kom ik thuis uit mijn werk en ga meteen aan de slag met mijn mobiel...Oude simkaart eruit nieuwe erin...pincode ff intoetsen en gaan met die banaan. Nope!!! Vraagt ie om een service provider code !? Heb iknog nooit van gehoord...Ikke zoeken op al die briefjes van Tele2 maar geen code. Dan maar bellen met de klanten service...Na slechts 5 minuten verveeld uit het raam te hebben zitten kijken krijgen we contact...Ik het hele verhaal uit leggen....
Tja, blijkt mijn toestel niet sim-lock vrij te zijn en dan moet ik de code bij mijn vorige provider aanvragen. Ik ben er 100% van overtuigd dan mij dat niet gezgd is toen ik telefonisch werd benaderd..Zij zeggen van wel. Krijgen we dat. Tele2 zegt dat ze het hebben staan in een "script" Ja ja, kan ik dat ook lezen dan ??? Nou niet te checken dus...
Maar goed ze hebben het niet expliciet gezegd. Dan maar vodafone bellen..Blijkt dat ik 4-6 weken moet wachten op die code...Lekker
Geen telefoon 4 weken....Tele2 wordt bedankt!!! Wat een oplichters...
Ik ben inmiddels weer bereikbaar onder een ander nummer....
Ik vind echt dat Tele 2 de mensen oplicht!!! Mijn vaste telefoon gaat gewoon weer terug naar KPN...Ze kunnen de hik krijgen bij Tele2...