LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 mobiele telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
H.W.Kroon

tele2 mobiele telefoon

Ongelezen bericht door H.W.Kroon »

14 dec.2001 mobiele telefoon besteld (kerstsurprise voor m,n echtgenote), 17 dec.bedrag (fl.284,00) overgemaakt, 28 dec.2001 fl.284,00 afgeschreven van m,n bank.
Totaal 6x getelefoneerd naar tele2 klantenservice 0900-2411602, inmiddels ook brief geschreven maar nog steeds geen reaktie en telefoon ontvangen !
Tele2 lapt kennelijk alles aan hun laars, wellicht wordt Tele2 in stand gehouden door de goudmijn "klantenservice"
want ze reageren toch niet ook niet na betaling en dus niet leveren van (in mijn geval mobiele telefoon)goederen.
Hoe krijg ik m,n geld terug

EM Olinga

Re: tele2 mobiele telefoon

Ongelezen bericht door EM Olinga »

Hallo dhr. Kroon,

Ten eerste had u meteen nadat het tweede bedrag van uw rekeing werd afgeschreven een rode terugsboekingskaart van de bank moeten ophalen(bij alle banken verkrijgbaar), immers u bent baas over uw eiegen geld!!!
Ten tweede moet u nu een brief sturen naar de juridische afdeling va tele2 (expliciet vermelden) en daarin vermelden dat u een fl 284,- onverschuldigd aan tele2 hebt betaald en dit binnen 10 werkdagen teruggestort wil krijgen. Vermeld tevens dat na deze termijn wettelijke rente verschuldigd is over het bedrag.

Ten aanzien van de nog steeds niet gekregen telefoon: overeenkomst schriftelijk ontbinden wegens niet nakoming van de prestatie van tele2, meldt daarin duidelijk waarom u ontbind!!!!

Probeer zo formeel mogelijk u positie uit te leggen en sluit af met een alinea hoe u zich persoonlijk behandeld voelt.

Carin

Re: tele2 mobiele telefoon

Ongelezen bericht door Carin »

ten derde, volgens mij moet je beter lezen.
2 keer afgeschreven???? waar haal je dat vandaan???

Gesloten