We zijn nu al vanaf 25 december 2017 bezig om een onterecht afgesloten abonnement ongedaan te maken.
Er zijn al meerdere bevestigingen gestuurd dat het hier niet om fraude ging, maar een fout van Tele2 zelf was. Op een verkeerd account geactiveerd.
Continue wordt beloofd het opgelost te worden, met een compensatie.
Nu 1 maand later is dit nog steeds niet opgelost. Dit is te krankzinnig voor woorden, zeker voor iemand op leeftijd!!
Aangifte bij de politie heeft hij ook al gedaan, en twee uitdraaien met daarin een bevestiging van hun eigen fout op papier toegestuurd gekregen.
De heer [persoonsgegevens verwijderd], zal dan dus zijn contract ook per direct op te zeggen. Na zo lange procedure is dit niet meer dan normaal!!! Graag aandacht voor dit onderwerp, zou hij zeer op prijs stellen. Tenslotte komt hij uit het geboortejaar 1946, daarom neem ik het voor hem op!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2: onterecht mobiel abonnement annuleren lukt niet
-
Tele2: onterecht mobiel abonnement annuleren lukt niet
Laatst gewijzigd door Radar op 28 jan 2018 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd, onderwerp aangepast
Reden: Persoonsgegevens verwijderd, onderwerp aangepast
-
Re: Tele2: onterecht mobiel abonnement annuleren lukt niet
Waarom is het vermelden van een leeftijd zo belangrijk? Alsof een jonger iemand minder rechten zou hebben. Daarbij is Radar een televisieprogramma, geen helpdesk die individuele problemen behandeld.
En waartegen is er aangifte gedaan? Is een fout maken hetzelfde als iets strafbaars doen? Als u het voor deze persoon opneemt, hebt u al contact gehad met Tele2?
En waartegen is er aangifte gedaan? Is een fout maken hetzelfde als iets strafbaars doen? Als u het voor deze persoon opneemt, hebt u al contact gehad met Tele2?
WAt een overtrokken reactie weer. Overal worden fouten gemaakt. Helaas hakken molens van grote bedrijven langzaam en is geduld een schone zaak zeker als je zo "oud" bent als deze heer. 1 maand met kerst en oud en nieuw er tussen is niet zo heel lang om een foutje te corrigeren.
In het ergste geval gewoon de afschrijvingen laten storneren.
In het ergste geval gewoon de afschrijvingen laten storneren.
Wow, dan is'tie 71... net als mijn vader. Die alles prima zelf kan regelen. Moraal van dit verhaal: beperk je tot de feiten, dit soort valse emotie-argumenten werken eerder tegen dan mee.Emilio1978 schreef:We zijn nu al vanaf 25 december 2017 bezig om een onterecht afgesloten abonnement ongedaan te maken.
Er zijn al meerdere bevestigingen gestuurd dat het hier niet om fraude ging, maar een fout van Tele2 zelf was. Op een verkeerd account geactiveerd.
Continue wordt beloofd het opgelost te worden, met een compensatie.
Nu 1 maand later is dit nog steeds niet opgelost. Dit is te krankzinnig voor woorden, zeker voor iemand op leeftijd!!
Aangifte bij de politie heeft hij ook al gedaan, en twee uitdraaien met daarin een bevestiging van hun eigen fout op papier toegestuurd gekregen.
De heer [persoonsgegevens verwijderd], zal dan dus zijn contract ook per direct op te zeggen. Na zo lange procedure is dit niet meer dan normaal!!! Graag aandacht voor dit onderwerp, zou hij zeer op prijs stellen. Tenslotte komt hij uit het geboortejaar 1946, daarom neem ik het voor hem op!
En als mijn kleinkinderen Opa vragen die ruim 12X ouder is... niets mis mee!
Tele 2 kan een fout maken en soms hebben ouderen er meer ervaring en tijd voor over om het goed op te lossen.
Vooral niet bellen maar mailen zodat je bewijs hebt want als het fout gaat is bewijs dat het hun fout en niet Uw fout was vaak erg belangrijk!
Tele 2 kan een fout maken en soms hebben ouderen er meer ervaring en tijd voor over om het goed op te lossen.
Vooral niet bellen maar mailen zodat je bewijs hebt want als het fout gaat is bewijs dat het hun fout en niet Uw fout was vaak erg belangrijk!
Emilio1978 het is vervelend dat snap ik. Ik ben zelf al vanaf begin augustus bezig met Tele2 zie topic Telefoon na 5 maand en 4 reparaties nog niet bruikbaar.
Inmiddels zijn we een paar maanden verder. 1 maand is dus echt niet veel en helemaal met de kerstdagen ertussen. Je moet ze ook de tijd geven. Met geduld kom je in ieder geval minder gestrest de tijd door, en met vriendelijkheid bereik je ook vaker meer...niet altijd, maar ik zou het wat relaxter aanpakken.
Inmiddels zijn we een paar maanden verder. 1 maand is dus echt niet veel en helemaal met de kerstdagen ertussen. Je moet ze ook de tijd geven. Met geduld kom je in ieder geval minder gestrest de tijd door, en met vriendelijkheid bereik je ook vaker meer...niet altijd, maar ik zou het wat relaxter aanpakken.