Ik heb al een jaartje een abonnement bij tele2 en kreeg rond 8juli een smsje van hun. Waarin stond dat ik de gehele zomer de mogelijkheid had
om gratis gebruik te maken van internet op mijn mobiel. Er stond niets met kleine lettertjes of sterretje erbij, maar er stond wel een link naar de site van tele2. Hier kon je op je pc heen gaan om je nummer in te vullen
en dan stuurde zij een smsje met de code waarmee je kan internetten.
Deze site is niet meer te vinden. Ik heb op dat moment nogmaals gekeken, of er nergens uitleg stond over dat je toch moet betalen.
Ik heb nu mijn rekening binnen van juli en blijkt dat ik toch gewoon moet betalen voor mijn internet gebruik. Ik heb in de maand augustus nog meer van internet gebruik gemaakt dan in de maand juli dus ik vrees het ergste.
Heeft iemand misschien tips of hetzelfde meegemaakt?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2's actie gratis mobiel internet in de zomer
-
WebServiceTele2
Re: tele2's actie gratis mobiel internet in de zomer
Geachte Maryam-z,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Webservice Tele2
-
WebServiceTele2
Geachte Maryam-z,
Webservice Tele2
Webservice Tele2
hallo webservice,
waarom worden mijn emails naar uw compleet genegeerd?
in het begin heeft u mij even geholpen maar nu wordt er nietmeer gereageerd.
( voor mijn gegevens kijk bij opgelicht en voorgelogen door tele 2 op dit forum)
gaat u dit ook bij Maryam-z doen?
mvg
waarom worden mijn emails naar uw compleet genegeerd?
in het begin heeft u mij even geholpen maar nu wordt er nietmeer gereageerd.
( voor mijn gegevens kijk bij opgelicht en voorgelogen door tele 2 op dit forum)
gaat u dit ook bij Maryam-z doen?
mvg