LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
00120549

tele2

Ongelezen bericht door 00120549 »

:evil:
Hallo, ik heb een abonnement bij tele2, via mijn 070 nummer.
ik wou in de afgelopen zomer een telefoon kopen via hun, het zou 3 weken duren voor hij kwam, maar toen ik terug kwam van vakantie, was hij al 4 keer aangeboden door SelectVracht, dus 4 keer niet thuis, terug naar Amsterdam, maar wel even het geld al afgeschreven van mijn rekening, maar nu hoe te handelen om het geld terug te krijgen van Tele2, ben daar al een aantal keren mee aan de gang geweest, elke keer zeggen ze we hebben het overgemaakt naar u, maar ik heb nog steeds niets gezien, misschien kunt u in uw uitzending er nog meer mensen opwijzen, toch maar niet naar Tele2 te gaan, blijf gerust bij uw eigen provaider.....
Groetjes Piet Sabee/ [email protected][/b]

Gast

Re: tele2

Ongelezen bericht door Gast »

owh ik dacht dat UPC snel was toen ze na 3 keer bellen eindelijk het geld waar ik recht op had van de modum en 1 maand extra abonnementskosten die ze teveel hadden gevorderd terug betaalde!

Zo zie je maar!

Succes en kaart het gerust aan bij de consumentenbond!

Gesloten