LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
airwolf140

tele2

Ongelezen bericht door airwolf140 »

tele 2 in overijssel zou de 19e van december gaan leveren en levert nog steeds niet en lopen er nog steeds omheen ook met monteurs en beloofen ze het op te lossen het gebeurt niet en willen wel incasseren
maar voor iets wat ze niet leveren en wel zouden moeten

stofzuigertje

Re: tele2

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Voor de termijn verloopt waarop U zelf de Automatische incasso terug kunt halen dit doen.
Waarschuw ze wel vooraf dat als ze binnen deze 6 weken niet leveren U het Contract gaat Ontbinden en al het reeds betaalde zult terug halen.

Vermeld ook dat U hier dit bericht plaatste want Anti reclame vinden ze nooit leuk.
Dus niet Opzeggen maar Contract Ontbinden wegens niet tijdig leveren diensten!

Opzeggen, dan zit je er een jaar aan vast!
Dus ONTBIND als ze niet binnen 5 weken leveren en je kunt dan nog geld via je eigen bank gewoon terug boeken!

Tele2 Webcare

Re: tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste airwolf140,

Ik vind het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over de oplevering van je diensten. Kun je aangeven om wat voor diensten het gaat? Heb je hierover al contact gehad en kun je aangeven wat er precies besproken is? Met meer informatie kan ik je beter proberen te helpen. Ik hoop snel van je te horen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten