LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Joske

Tele2

Ongelezen bericht door Joske »

:cry: Van tele2 ontving ik vrijdag 22 januari 2004 een factuur. Hierop staan 2 gesprekken (met de gsm) op die reeds eerder betaald zijn (vorige factuur). Toen ik klantenservice belde kon de medewerker mij niet helpen, hij deelde mij mede dat ik over een week terug moest bellen want de factuur was nog niet zichtbaar op de computer. Op mijn verzoek dat tele2 mij moet terug bellen kreeg ik als antwoord dat hierop niet kon worden ingegaan. Dit is natuurlijk belachelijk. Een gesprekstarief kost voor de klant 10 eurocent per minuut. Het gesprek heeft iets meer dan 5 minuten geduurd terwijl maar 1 minuut is geproken .......(wachten, computerstem etc). Door de automatische incasso heb ik natuurlijk weinig keus op het moment, behalve natuurlijk dat ik het bedrag van de factuur eventueel, indien mogelijk, kan storneren.

Gast

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Gast »

Tip stapt u over naar een andere carrier en dan bent u van tele2 af, tenminste dat denkt u, of ze bellen nog 8 keer na waarom u overgestapt bent en of u niet terug komt en dat met valse informatie over concurrenten. U kan ook een tele2toestel hebben aangeschaft en dan zit daar software in dat je altijd gepreselecteert bent voor tele2, tja het is triest maar ik moet zeggen slimme uitvinding, alleen jammer dat klanten dat niet waarderen.

[email protected]

gijsb232

Ongelezen bericht door gijsb232 »

lees even de topic op help mij van tele2 af!!

Gast

Gebeurd toch ook, die persoon kan zo van tele2 af!;)

Er wordt ook niks gewaardeerd!

peet.

Ongelezen bericht door peet. »

Ik heb ook tele 2 en ik ben er dik tevreden over. :D

De rekening ziet er zeer gelikt uit.
Je kan werkelijk alles nagaan

Prima de ballerina dus :wink:

Gast

sure ik geloof je gelijk, NOT! :roll:

e_holtmann

Ongelezen bericht door e_holtmann »

Ik geef u een tip, stap over op bel 1601!
Raadpleeg eerst de website www.bel1601.nl.
Hier vind u de nodige informatie die u dient te weten.
Men kan zich kosteloos aanmelden bij 1601, via preselect kan men instellen dat men geen 1601 voor het nummer hoeft te draaien, dit gebeurd dan automatisch.
Via internet ontvangt u een gespecificeerde telefoonrekening.
Met Bel 1601 bel je de gehele dag [24 uur per dag] voor 0,5 cent p.m. naar vaste nummers in heel Nederland. Naar mobiele nummers bel je 24 uur per dag voor maar 22 cent p.m.

Ik gebruik al enkele maanden 1601 en het bevalt uitstekend en is stukken goedkoper dan tele 2! :D

Gast

niet heel dit jaar meer hoor, voor het eind van het jaar zijn ze failliet!

johannes02

Ongelezen bericht door johannes02 »

Gisteren nog reclame van tele 2 op tv (wordt betaald door bellers van tele2) over het goedkoop bellen met de vraag van :dat zullen dan wel voordeelnummers zijn, waarop de telefoniste antwoord met: neehoor alle nummers. Wat zie ik vanmorgen op hun site, jawel voordeelnummers . Was die reclame gisteren toch weggegooide euro's.
De trouwe klant betaald toch de reclame.

paienne

Ongelezen bericht door paienne »

Dat is pas echt goedkoop en hoe meer bellers met 1601 bellen hoe goedkoper het wordt!! Ze maken geen dure reclame sturen geen dure rekeningen (alleen op verzoek) Alle info en rekeningen krijg je via email of internet!! Zo vaak je maar wil en wanneer! Nog meer gemak voordat je belt krijg je als je dat wilt te horen wat het beltarief is!!

Gast

Wij hebben nu een half jaar tele 2 en hebben nog nooit problemen ermee gehad.
Wel met kpn die gesprekskosten blijft berekenen:? Iets dat helemaal niet kan omdat we volledig overzijn gestapt op tele 2

Annemieke

Ongelezen bericht door Annemieke »

Hallo, Ik wilde hier even iets kwijt over de zeer slechte behandeling bij TELE 2.
Wij bellen al een tijdje bij Tele2 maar vinden eigenlijk dat de rekeningen niet echt (echt niet) omlaag gaan. Daarom heb ik op 5 april gebeld met de klantenservice (waarvoor 10 cent per minuut betaald moet worden, ja lekker goedkoop, tele2) om te vragen om mij uit te schrijven en terug te zetten naar kpn. In eerste instantie werd ik heel onbeschoft te woord gestaan, bijna agressief waarom wij terug wilde naar kpn. Er werd gevraagd of we de prijzen wel vergeleken hadden. Na mijn bevestigende antwoord werd mij toegebeten dat ik dan niet goed heb gekeken, want dat het wel degelijk verschil maakt. Na een ja nee spelletje heb ik de boel afgekapt en medegedeeld dat ik gewoon afgesloten wilde worden bij tele2. Hierop zei de medewerker dat ik moest bellen met 0800-1273 waar ik dan zelf in kon stellen waarmee gebeld moest gaan worden. Op het betreffende nummer werd gevraagd of ik wilde weizigen of verwijderen. Ik heb op weizigen gedrukt. Daar werd gevraagd om een preselect code, die ik eerst moest opvragen bij mijn telefoonbedrijf (kpn dus). Die code had ik niet, dus uiteindelijk maar via de kpn site alles geregeld. Hiermee leek de boel afgedaan.
NIET DUS!

Gisteravond (20 april) wilde ik bellen, en stond er ineens een bandje op mijn telefoon dat ik zojuist :? carrier pre select had ingesteld, en dat ik dat eerst moest bevestigen bij: TELE2!!!?????
Ik kon dus gewoon niemand meer bellen. (behalve 0900 / 0800 nummers) ik heb toen tele2 gebeld(het aanmeld nummer, deze is gratis), en gezegt dat dat bandje er meteen vanaf moest. Als antwoord kreeg ik te horen:"nee, sorry, daar kunnen wij niks aan doen, dan moet u morgenmiddag(!!!) de klantenservice bellen. Kpn gebeld, en die adviseerden mij om voor ieder gesprek 1655 te bellen, de code van kpn.

Vanmorgen (21 april) tele2 weer gebeld, en met 4 verschillende medewerkers gesproken die mij allemaal een ander verhaal vertelden. Ik moest 0800-1273 bellen, en, u raad het al, mijn pre select code wijzigen in 1655.DIT WERKT NIET! Om een lang verhaal niet nog langer te maken...(30 minuten aan de telefoon gezeten, a 0.10cent per minuut)
De laatste persoon die ik aan de telefoon had wist mij de enige juiste methode te vertellen.
Bel 0800-1273 en ga naar wijzigen, dan kom je weer in een keuzemenu. Kies daar niet voor wijzigen, maar voor VERWIJDEREN! Het is namelijk zo, kpn is de ondergrond, en tele2 is daar overheen geschreven. Dus, met verwijderen, wordt tele2 eruit gegooit, en bel je na 24 uur weer met kpn.

Nu ben ik weer blij :lol: maar moest dit toch even kwijt, voor ons :evil: NOOIT MEER TELE2!!!!!!!! :evil:

Annemieke

Ongelezen bericht door Annemieke »

:oops: Uhm.... Excuses voor de taalfouten vooral in het bovenste stukje tekst :? Ik heb echt wel nederlands gehad hoor op school :oops:
Ja, ach....Sorry!!!! :?

miepje

Ongelezen bericht door miepje »

Beste gast, de gesprekskosten die op de rekening staan zijn dat toevallig 0900 nummers of internetnummers? Die blijven nl altijd via de kpn lopen. Beetje verwarrend en erg jammer...

dorykay

Ongelezen bericht door dorykay »

het is namelijk zo we hebben een nota van gespreken van kpn gehad en van telle2 die hebben we dus niet betaald we zijn in januari afgesloten van telle 2 maar krijgen nog steeds rekeningen van hun vandaag nog ik heb hun gebeld en zij beweren dat dit nog weer een nota is van januari van de laatste week maar ik moet nu al van af die tijd eerst 1655 bellen als ik wil bellen. nu was de rekening van vandaag een bedrag van 10 euro maar op de nota staat van 23-3tot 9-4 dus ik begrijp het niet hoe het zit. dorykay

Nettepet

Ongelezen bericht door Nettepet »

Ook wij zijn telefonisch niet al te vriendelijk te woord gestaan door Tele2. Het opzeggen van onze aansluiting was geen enkel probleem en zou snel geregeld zijn. Wat ook daadwerkelijk zo was...(als we tenminste geen "spookrekeningen" meer krijgen!!)
Na 2 dagen belden wij weer vrolijk via Kpn.
Maar wat bleek.... we konden ons mooie, via Tele2, aangeschafte telefoontoestel niet meer gebruiken. We konden wel via het toestel gebeld worden, maar er zelf mee bellen was niet mogelijk, zonder telkens een zeer irritante stem te horen te krijgen die je vertelt dat je eerst Tele2 moet raadplegen!!!!
Daarop heb ik meteen de klantenservice gebeld, om om uitleg te vragen.(altijd handig als je meer dan 1 toestel in huis hebt :idea:)
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je een toestel aanschaft (voor maar liefst €69.....) waar je vervolgens alleen maar via Tele2 mee kunt bellen!!!!
De mevrouw bij Tele2 werd hier enigszins vervelend over. Zij vroeg mij waarom ik in godsnaam via hun toestel wilde bellen, als ik niet meer via Tele2 was aangesloten!!!! Maar op mijn wedervraag waarom dit feit niet bekend wordt gemaakt bij de aanschaf van het toestel, vertelde zij mij dat dit toch logisch is????!!!!!! :shock:
Maar in mijn beleving is het toch zo dat als ik ergens voor betaal en er verder geen voorwaarden bij de levering staan vermeld, dat het aangekochte artikel van mij is....... En niet dat ik het na het ontbinden van een contract in de plee kan dumpen :evil:

Mijn vraag is dan ook of er meerdere mensen met dit euvel zitten opgescheept. Of dat iemand een trucje kent om het toestel te DEprogrammeren!!!!
Zo krijgt het "bellen" via Tele2 toch nog een nare nasmaak, terwijl ik toch een best tevreden klant was.......

uppie

Ongelezen bericht door uppie »

up

Gast

bij de gedachten ik zal deze nummer niet gebeld hebben is de nieuwe telefoon bedrijf al de schuldige
bij KPN gaat het altijd goed laat me toch niet lachen, bel zelf al 3 jaar met tele 2 en nooit problemen me gehad.
:P

Gesloten