LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2
Tele2
Mensen die niets anders kunnen dan over Tele2 klagen, moeten maar 's 1655 voor het nummer intoetsen en dan kijken of ze verbinding krijgen. Ik bel zelf namelijk al sinds 1997 probleemloos via Tele2 en ken zo nog tientallen, mijn bloed kookt elke keer weer als iemand over Tele2 zit te klagen. Ik begin het gevoel te krijgen dat mensen Tele2 zwart maken om het zwart maken.
Re: Tele2
mijn bloed kookt als ik alleen het woord tele2 hoor,en ik ken zo nog tientallen mensen.het is een waardenloos bedrijf.
de stomme fouten die hun maken mag je zelf oplossen,en er werken geen mensen,maar computers.ik kreeg ook altijd verbinding,maar dat was wel spraakmakend duur
de stomme fouten die hun maken mag je zelf oplossen,en er werken geen mensen,maar computers.ik kreeg ook altijd verbinding,maar dat was wel spraakmakend duur
Re: Tele2
werk je soms bij dat spraakmakend goedkoper bedrijf???
o nee dat kan niet,want daar werken alleen computers.
wacht maar tot ze fouten maken met rekeningen,kun je het zelf oplossen.en over de kpn een eerlijk nederlands bedrijf.in nog geen 35 jaar een incassobureau aan de deur gehad.weg met tele2 opzouten terug waar ze vandaan komen.
o nee dat kan niet,want daar werken alleen computers.
wacht maar tot ze fouten maken met rekeningen,kun je het zelf oplossen.en over de kpn een eerlijk nederlands bedrijf.in nog geen 35 jaar een incassobureau aan de deur gehad.weg met tele2 opzouten terug waar ze vandaan komen.