LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2
tele2
tele2 is met een wervingsaktie bezig waardoor je ongevraagt ineens tot de conclusie kunt komen dat je je hebt aangemeld bij tele2. Wanneer je wilt bellen kom je er ineens achter dat dit echter niet meer mogelijk is. Een vriendelijk manspersoon maakt dit kenbaar via de telefoon terwijl je gewoon probeert om je vriendin te bellen. Het kan nl voorkomen dat je 's avonds een telefoontje krijgt van een telemarketeerder die je verteld hoe goedkoop het is om met tele2 te bellen. Wanneer je dan overstag bent gegaan mag je 3 voordeelnummers kenbaar maken. We zijn nl dan nog goedkoper. Deze 3 voordeelnummers worden dan gelijk gebombardeerd middels het bovestaande bericht tot nieuwe klant van tele2. Zonder dat men eerst hiervan op de hoogte wordt gebracht. Als je dan ook nog in het zakelijk verkeer begeeft kan dit heel wat voeten in de aarde hebben. Tele2 bedankt
Re: tele2
Ook wij zijn gebeld met de vraag of wij goedkoper wilden bellen. Uiteraard, wie wil er nou niet goedkoper uit zijn!? En of wij nog voordeelnummers op wilden geven, tuurlijk, dus 3 nummers doorgegeven. Mochten we er nog meer door willen geven dan konden wij dit uiteraard op een later tijdstip nog doen. Wat ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan!! Mijn vader's telefoonnummer was ook als voordeel nummer opgegeven. Hij kreeg tot zijn stomme verbazing een telefoontje van tele2 die mensen wilden ons! bellen. Daardoor zijn wij erachter gekomen dat die 3 nummers ook waren aangemeld bij tele2. Hij heeft mij gebeld met dat verhaal en ik heb daarop gelijk tele2 gebeld om verhaal te halen. De 1ste keer werd ik geholpen door een ontzettende bitcherige en betweterige telefoniste die mij wist te vertellen dat de fout niet bij hun lag maar bij mij!! Ik werd verwezen naar een telefoonnummer dat ik moest bellen om die betreffende nummers af te melden want dat konden zij niet doen voor mij. Bij dat telefoonnummer werd ik te woord gestaan door een vriendelijke man die mij vertelde dat ook zij dat niet voor mij konden regelen!! Maar weer de klantenservice van tele2 gebeld, waarbij er standaard een wachttijd van 5 min. is. Een vriendelijke telefoniste wist mij te vertellen dat zij het wel kon annuleren en verontschuldigde zich voor het gedrag van haar collega. Ok, ik ging ervan uit dat alles geregeld was. Totdat ik gebeld werd door mijn vriendin die mij vertelde dat ze ineens helemaal niet meer naar buiten kon bellen en dat ze continue een bandje te horen kreeg dat ze geen lid was van tele2 en daardoor ook geen gebruik kon maken van hun diensten!! Om een lang verhaal kort te maken, zij heeft hun gebeld en zij moest zich zelf afmelden voor iets waar zij zich nooit had voor aangemeld!! Ik heb ze dus maar weer even gebeld om te vragen waar zij in vredesnaam mee bezig zijn. Mij werd verteld dat dat was vanwege grappenmakers die zomaar iemand ongevraagd gingen opgeven en daarom moet je jezelf afmelden via je eigen telefoon zodat de computer in de centrale kan verifieren of het nummer wel juist is!! Hello tele2 waar zijn wij mee bezig!! Zij zijn de grappenmakers die iemand zomaar ongevraagd aanmelden, en als ze inderdaad dat willen voorkomen dan moeten zij juist bij de aanmelding een drempel inbouwen en niet anders om!!
TELE2 daar maak je geen vrienden mee!!
TELE2 daar maak je geen vrienden mee!!