LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kaarsje69

TELE2!

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Ik ben al een aantal jaren bezig om van Tele 2 af te komen, lukte me maar niet. Ze bleven afschrijven en ik maar storneren. Ik zit al jaren weer gelukkig bij de KPN, alleen Tele 2 dacht dat ik no diensten van ze afnam.
Ze hebben me voor de rechter gesleept, nou ik zat er op te wachten, wat je niet afneemt, betaal je niet voor, tenminste ik niet!
Ze dreigden al jaren met afsluiten van mijn telefoon, alleen dat hebben ze 3 jaar geleden al gedaan, omdat mijn dochter boven de vastgestelde limiet belde met mijn mobiel, limiet was € 50.00, ze verbelde voor ruim € 600.00. Ik hield daar dan ook Tele2 voor aansprakelijk. Maand na maand bleven ze afschrijven, deurwaarder na deurwaarder en uiteindelijk dan voor de rechter!

Tele2 heeft herhaaldelijk uitstel gevraagd aan de rechter, waarna ze overgingen tot royement van de zaak! Tele2 heeft doorhaling van de onderhavige zaak op de rol verzocht!

De kosten zijn voor tele2, mijn kant van de kosten zijn nihil!

Gelijk met de beschikking viel van tele2 een brief in bus, ze kunnen niet meer automatische afschrijven, zucht!

WebServiceTele2

Re: TELE2!

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte kaarsje69,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

Gesloten