Beste,
Ik kwam er kort geleden achter dat ik al 12 maanden betaal voor een dubbel abonnement.
Nu heb ik hier contact over opgenomen, maar zegt Tele2 alleen verantwoordelijk te zijn voor 6 maanden. De andere 6 maanden zouden mijn eigen verantwoordelijkheid zijn.
Nu heb ik gezocht in de algemene voorwaarden, maar ik kan hierover niets terug vinden. Naar mijn mening is Tele2 verplicht om mij het resterende bedrag ook terug te betalen.
Kan iemand mij hiermee helpen? Klopt mijn gedachte? Staan er toch nog ergens kleine letters, die ik heb gemist? En mag dit wettelijk gezien?
Met vriendelijke groet,
Lieke Jager
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 (te veel betaald, niet terug)
-
Tele2 Webcare
Re: Tele2 (te veel betaald, niet terug)
Beste Lieke,
Wat vervelend dat er onduidelijkheid bestaat over je abonnementskosten. Om wat voor een abonnement gaat het hier precies en wat bedoel je met een dubbel abonnement? Je geeft aan al contact te hebben gehad over deze situatie. Wanneer je een melding maakt, doen we ons best je zo goed mogelijk te helpen. In je bericht geef je aan dat je toch niet helemaal tevreden bent met de afhandeling. Ik wil graag kijken wat ik nog voor je kan betekenen in deze situatie. In dat geval kun je het beste je situatie aan ons voorleggen op ons eigen forum: https://forum.tele2.nl/ We helpen je daar graag verder!
Groetjes, Danielle
Wat vervelend dat er onduidelijkheid bestaat over je abonnementskosten. Om wat voor een abonnement gaat het hier precies en wat bedoel je met een dubbel abonnement? Je geeft aan al contact te hebben gehad over deze situatie. Wanneer je een melding maakt, doen we ons best je zo goed mogelijk te helpen. In je bericht geef je aan dat je toch niet helemaal tevreden bent met de afhandeling. Ik wil graag kijken wat ik nog voor je kan betekenen in deze situatie. In dat geval kun je het beste je situatie aan ons voorleggen op ons eigen forum: https://forum.tele2.nl/ We helpen je daar graag verder!
Groetjes, Danielle