LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2,verkeerde voorgelicht,hogere kosten tot gevolg

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
alenaerts

Tele2,verkeerde voorgelicht,hogere kosten tot gevolg

Ongelezen bericht door alenaerts »

Gisteren tele2 gebeld omdat 2 maanden geleden mijn moeder werd benaderd door een verkoopmedewerker die een aanbieding deed met 6 maanden korting en verder zou er NIETS aan het pakket internet en bellen veranderen.
Tot 2 maanden geleden had mn moeder gratis bellen na 19 uur maar dat pakket is niet meer terug te zetten.
Ze was verkeerd voorgelicht en volgens een medewerker die mn moeder zojuist had gesproken had zij dat nooit mogen aanbieden.

Tele2 kan het niet terugzetten naar het vorige pakket.Het bestaat gewoonweg niet meer.
Zij vertrouwde de medewerkster die het aanbod deed en heeft daarom ook niet de bevestigingsbrief gelezen..
Toevallig vandaag kwamen we er achter dat het abonnement WEL gewijzigd was.
Klacht indienen gaat blijkbaar alleen schriftelijk,terwijl we dit gewoon direct willen afhanden.
Medewerker tig maal gevraagd voor een ledinggevende maar ook niet mogelijk.
Mn moeder is al klant bij tele 2 vanaf dat tele2 is begonnen en dan wordt ze zo behandeld.
Erg triest en nu moeten we dus naast de belkosten die we maken ook nog een brief gaan schrijven..

ciske

Re: Tele2,verkeerde voorgelicht,hogere kosten tot gevolg

Ongelezen bericht door ciske »

tele2 is een flut bedrijf, doe je brief aangetekend anders beweren ze ook nog dat die niet is aangekomen.

alenaerts

Brief gaat al de deur uit en de medewerker van gisteren hebben we gevraagd om door te verbinden naar de klachtenafdeling maar dat ging niet.Kon alleen schriftelijk..
Vreemd hoor...vandaag via de tele2 virtuele assistent het woord klacht ingetypt en nu worden we binnen 24 uur gebeld.
Zo kan het dan wel.. :(
Gevraagd om een leidinggevende maar daar wordt geen gehoor aan gegeven,zijn reactie was :U zult het met mij moeten doen.
Mijn moeder is 72 jaar en voelt zich besodemieterd en heeft gisteren echt verdrietig gevoeld.
Gewoon een slechte ervaring met tele2 na misschien al wel 15 jaar.

alenaerts

Tele2 heeft zojuist contact opgenomen met mijn moeder en ik ben net als haar erg tevreden met het terugdraaien van het abonnement en de vergoeding van de belkosten.
Zo ken ik tele2 weer en ons vertrouwen is dan ook volledig hersteld als alles is afgerond:P
Alleen jammer dat het met zo’n omweg is gegaan maar goed,iedereen verdient een kans:)

Tele2 ,bedankt!

Gesloten