LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 weigert aanpassing naw-gegevens en contractovername
Tele2 weigert aanpassing naw-gegevens en contractovername
Sinds 13 november 2017 probeer ik het hoofdnummer van onze ISDN-lijn over te nemen d.m.v. een contractsovernameformulier. Tele 2 weigert elke medewerking. Ik ben zelf ook klant bij Tele 2 met het onderliggende nummer en zij weigeren zelfs NAW-gegevens niet meer aan te passen. Als reden geven zij aan dat zij geen wijzigingen meer doorvoeren in analoge en ISDN-lijnen. Mag dit zomaar geweigerd worden?
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Tele2 weigert aanpassing naw-gegevens en contractovername
Ja dat mag geweigerd worden. ISDN wordt uitgefaseerd door KPN Wholesale, Tele2 mag en kan geen wijzigingen meer uitvoeren op deze verbindingen. U zult dus op zoek moeten naar een alternatief, bijvoorbeeld VOIP. Dit is ook veel goedkoper.Har7a schreef:Sinds 13 november 2017 probeer ik het hoofdnummer van onze ISDN-lijn over te nemen d.m.v. een contractsovernameformulier. Tele 2 weigert elke medewerking. Ik ben zelf ook klant bij Tele 2 met het onderliggende nummer en zij weigeren zelfs NAW-gegevens niet meer aan te passen. Als reden geven zij aan dat zij geen wijzigingen meer doorvoeren in analoge en ISDN-lijnen. Mag dit zomaar geweigerd worden?