LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 weigert aanpassing naw-gegevens en contractovername

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Har7a

Tele2 weigert aanpassing naw-gegevens en contractovername

Ongelezen bericht door Har7a »

Sinds 13 november 2017 probeer ik het hoofdnummer van onze ISDN-lijn over te nemen d.m.v. een contractsovernameformulier. Tele 2 weigert elke medewerking. Ik ben zelf ook klant bij Tele 2 met het onderliggende nummer en zij weigeren zelfs NAW-gegevens niet meer aan te passen. Als reden geven zij aan dat zij geen wijzigingen meer doorvoeren in analoge en ISDN-lijnen. Mag dit zomaar geweigerd worden?

sylvesterb

Re: Tele2 weigert aanpassing naw-gegevens en contractovername

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Har7a schreef:Sinds 13 november 2017 probeer ik het hoofdnummer van onze ISDN-lijn over te nemen d.m.v. een contractsovernameformulier. Tele 2 weigert elke medewerking. Ik ben zelf ook klant bij Tele 2 met het onderliggende nummer en zij weigeren zelfs NAW-gegevens niet meer aan te passen. Als reden geven zij aan dat zij geen wijzigingen meer doorvoeren in analoge en ISDN-lijnen. Mag dit zomaar geweigerd worden?
Ja dat mag geweigerd worden. ISDN wordt uitgefaseerd door KPN Wholesale, Tele2 mag en kan geen wijzigingen meer uitvoeren op deze verbindingen. U zult dus op zoek moeten naar een alternatief, bijvoorbeeld VOIP. Dit is ook veel goedkoper.

Gesloten