LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 wil toegezegde monteur niet inschakelen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jose.e

Tele2 wil toegezegde monteur niet inschakelen

Ongelezen bericht door Jose.e »

Wij hebben een jaren 30 huis, waarbij bij een verbouwing een heel oud ISRA punt naar voren is gekomen. Lelijke kabel met een lasdop steken uit de vloer in de hoek van de kamer. Diverse pogingen om via Tele2 een monteur in te schakelen om dit punt te vervangen. Maandag bij de 2e poging een toezegging dat dat het mogelijk zou zijn, maar dat er kosten van 70 euro aan verbonden waren, daar ben ik akkoord mee gegaan. Toen ik na 4 dagen nog niet was teruggebeld door de planning toch weer zelf gebeld. Toen bleek ineens dat zij geen monteur "kunnen" aansturen omdat het punt niet kapot is (die discussie had ik op maandag ook al gevoerd en na 2,5 uur eindelijk de toezegging dus dat het wel mogelijk was, maar dat er kosten aan zaten verbonden). Dat zou de behoorlijk klantonvriendelijke dame die ik net aan de lijn had hebben geverifieerd bij KPN. Ik heb van de telefoniste van KPN iets heel anders begrepen, namelijk dat het de juridische plicht van Tele2 was en KPN geen monteur kon aansturen omdat ik geen klant bij hun ben. Al met al weet ik nu niet meer hoe ik het voor elkaar moet krijgen omdat ISRA punt te laten vervangen. Ik ben bijna genoodzaakt om het dan maar te slopen, want dan komt Tele2 tenminste in actie (met alle nodeloze hoge kosten van dien). Dat kan toch niet de bedoeling zijn....

Huisaansluitingen.nl werkt bij ons ook niet. Ook gebeld met Volker en Wessel, maar die zijn voor het verplaatsen van een ISRA punt (wat al snel 300 euro kost), dat is niet aan de orde. Ik wil gewoon een nette aansluiting op de muur op de plek waar de kabel uit de grond komt.

Wat kan ik doen om Tele2 ertoe te bewegen de toegezegde monteur in te schakelen?

Brahms

Re: Tele2 wil toegezegde monteur niet inschakelen

Ongelezen bericht door Brahms »

Ik doe dat soort dingen zelf, misschien een idee ?

Gesloten