| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 zeer slechte zaak
Tele2 zeer slechte zaak
Vanaf jan. 07 mobiel abonnement Tele2. Januari 09 kenbaar gemaakt abonnement op te zeggen, omdat via andere aanbieder GRATIS samsung 0mnia 900 tegen zelfde condities werd aangeboden. Contact gehad met Tele2. Teruggebeld met mededeling dat zij onder zelfde condities nieuw contract met mij aangaan en een GRATIS Omnia 900 aanbieden. Beide partijen zeer content. Toestel ontvangen. Zelfde dag tel. contact gehad dat toestel niet goed werkt. Na paar dagen weer gebeld hierover. Toestel na laten kijken bij Phonehouse Haarlem, die delen mede dat toestel niet goed werkt; raden aan terug te sturen. 3de week januari gebeld met mw. Marion Pot (Tele2). Raad mij aan, zeker omdat ik eerste dag al klacht had ingediend, toestel inderdaad te retourneren en ik ontvang dan een nieuwe Omnia 900. Vervelend, maar wel fijn dat het geregeld wordt. 28.01 toestel op hun wijze in speciale doos per pakketpost verstuurd. Kosten zouden vergoed worden. 13.02.09 brief ontvangen, dat ik "me niet gehouden heb aan de algemene voorwaarden m.b.t. het annuleren van een bestelling." 14.02 hierover tel. contact gehad met wederom mw Pot. Is zelf van mening dat dit een zeer kwalijke zaak is en dat ik genoegen moet nemen met een goedkoper, simpeler toestel, omdat bij de Omnia een duurder abonnement hoort. Voel me behoorlijk in een hoek gedrukt, wil perse de Omnia 900. Zij geeft mij weinig hoop hierop. Op de vraag of ze mijn toestel terug wil sturen, zodat ik het zelf kan laten repareren, moet ze het antwoord schuldig blijven. Wat kan ik hier in godsnaam aan doen, is dit juridisch aanvaardbaar, heb ik geen rechten of moet ik me hier volledig in storten om terug te krijgen wat ik met Tele2 overeengekomen ben. Wie weet wat hier de beste manier voor is. Gaarne reacties
Re: Tele2 zeer slechte zaak
Heeft U enig bewijs dat U deze kreeg voor dit abonnement zonder bij te betalen?
Verder is klagen via [email protected] vaak beter als bellen, soms zit hun box vol en moet je enkele uren of dag later nogmaals sturen.
0900 geeft geen bewijs en kost meer geld dus mail!
U heeft recht op het beloofde toestel en anders mag je ontbinden mits je kunt bewijzen dat ze dit type beloofde en de eerste levering is ook een bewijs.
Dus als zij niet leveren mag U ontbinden wegens niet krijgen van beloofde en mag U elders gaan zonder U contract af te maken.
Verder is klagen via [email protected] vaak beter als bellen, soms zit hun box vol en moet je enkele uren of dag later nogmaals sturen.
0900 geeft geen bewijs en kost meer geld dus mail!
U heeft recht op het beloofde toestel en anders mag je ontbinden mits je kunt bewijzen dat ze dit type beloofde en de eerste levering is ook een bewijs.
Dus als zij niet leveren mag U ontbinden wegens niet krijgen van beloofde en mag U elders gaan zonder U contract af te maken.