| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELEFONIE T-MOBILE
-
MIEKE V.ZIJTVELD
TELEFONIE T-MOBILE
Begin september ben ik een contract met T-mobile via Sitel aangegaan,
maar er meteen bij gezegd dat mijn huide abonnement pas 7/12/2004
afloopt en dat ik nummer behoud wilde. maar erbij gezegd dat het per 7/12/2004 in mocht gaan.
Dat was prima, werd er telefonisch geantwoord. De volgende dag heb ik meteen de toegestuurde papieren ingevuld en gefaxd.
Maar tot mijn verbazing, kreeg ik vorige week al een nota van t-mobile, dat mijn contract per direkt in gegaan was.
Dus met andere woorden, ik zit nu aan 2 contracten vast en met Vodafone tot eind december en met T-mobile voor 2 jaar.
Valt hier iets aan te doen?????
vr.gr. Mieke
e-mailadres: [email protected]
maar er meteen bij gezegd dat mijn huide abonnement pas 7/12/2004
afloopt en dat ik nummer behoud wilde. maar erbij gezegd dat het per 7/12/2004 in mocht gaan.
Dat was prima, werd er telefonisch geantwoord. De volgende dag heb ik meteen de toegestuurde papieren ingevuld en gefaxd.
Maar tot mijn verbazing, kreeg ik vorige week al een nota van t-mobile, dat mijn contract per direkt in gegaan was.
Dus met andere woorden, ik zit nu aan 2 contracten vast en met Vodafone tot eind december en met T-mobile voor 2 jaar.
Valt hier iets aan te doen?????
vr.gr. Mieke
e-mailadres: [email protected]
-
resp00126133
Re: TELEFONIE T-MOBILE
Je hebt mondeling doorgegeven dat het abb. per 7 december moest ingaan. Maar is dat ook ergens vastgelegd? Door een medewerker van T-mobile of door jou op de formulieren? Is er niets vastgelegd dan heb je toch een probleem. Een mondelinge overeenkomst (ingang op 7 december) is net zo rechtsgeldig als een schriftelijke, maar van zo'n mondelinge overeenkomst blijft zo weinig bewijsmateriaal over. En als je niets kan bewijzen ...
-
Gert K.
Het is héél slim om nu jouw verhaal hier te plaatsen.Dus met andere woorden, ik zit nu aan 2 contracten vast en met Vodafone tot eind december en met T-mobile voor 2 jaar.
Als je nu verstandig was geweest en éérst de fora had door gewandeld, dan had je waarschijnlijk een andere stap genomen.
Ik hoop één ding, dat je vooraf het 'dekkingsgebied', van de 'nieuwe provider', hebt gecontroleerd.
Je kent ook het gezegde "de éérste indruk is de beste!".
Ik wens je succes met de oplossing.
-
??
Als je dit met Sitel.nl hebt afgesproken kun je daar schriftelijk je beklag doen. Bij voorkeur aangetekend. Ze kunnen niet je T-Mobiel contract annuleren danwel later in laten gaan; ze kunnen je eventueel wel schadeloos stellen.
Of ze dat doen is een 2e. Maar proberen kun je het altijd.
Of ze dat doen is een 2e. Maar proberen kun je het altijd.
-
Roger667
hoe naive kan je zijn. Regel je zaken gewoon en zeg eerst je oude contract op. Je krijgt daar netjes een bevestiging van en daarna kan je op zoek gaan naar een andere aanbieder. Als je eerst wat aansluit en daarna moeilijk gaat doen heb je geen poot om op te staan.
-
Shareena
Bij mijn overstap van Orange naar T-Mobile, waarbij ik ook mijn nummer houden mocht, hoefde ik 3 maanden lang maar 1 abbo te betalen! Dat werd onderling geregeld door de providers....
-
??
@Roger667:
Bij nummerbehoud moet je NOOIT zelf je oude abo opzeggen tenzij je extreem duidelijk in je opzegbrief vermeld dat je nummerbehoud wilt. Dan nog loop je met zelf opzeggen risico's dat nummerbehod misgaat.
ALTIJD je nieuwe provider je oude abo op laten zeggen.
Bij nummerbehoud moet je NOOIT zelf je oude abo opzeggen tenzij je extreem duidelijk in je opzegbrief vermeld dat je nummerbehoud wilt. Dan nog loop je met zelf opzeggen risico's dat nummerbehod misgaat.
ALTIJD je nieuwe provider je oude abo op laten zeggen.
-
T-Bird
Contracten bij T-Mobile gaan ALTIJD direct in bij aanschaf. Wanneer je geen dubbele kosten wilt kun je VOORAF nummerbehoud aanvragen en twee weken voor overzetting het abo afsluiten en je tijdelijke nummer doorgeven.
Contract en Nummerbehoud zijn bij T-Mobile afzonderlijke zaken. Logisch, lijkt me...
Contract en Nummerbehoud zijn bij T-Mobile afzonderlijke zaken. Logisch, lijkt me...
-
Gast
Binnenkort kan je bij T-Mobile je contract wel op een toekomstige datum in laten gaan, en worden dit soort problemen dus voorkomen. De service wordt daar steeds beter!