Ik heb vandaaag een telefoonrekening gekregen van de mobiele telefoon met mijn 13 jarige zoon, waaruit blijkt dat hij een bedrag van ruim 85 euro moet betalen aan betaalde servicediensten. Mijn zoon is helemaal van de kaart, hij heeft nog nooit die 0900-nummers gebeld (0900-8005 en 0906-0710). Debitel gebeld, kunnen hier blijkbaar niets aan doen. We moeten zelf de sms dienst 6464 uitzetten. Hoe krijgen wij nu dat bedrag van 85 euro terug. Het is gewoon pure diefstal van een kind!
Wie kan ons hier bij helpen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefonie
Re: telefonie
Door schade en schande leert men, geldt ook voor uw zoon!
Kennelijk heeft hij toch ergens op gereageerd waar hij beter niet op had kunnen reageren...
Kennelijk heeft hij toch ergens op gereageerd waar hij beter niet op had kunnen reageren...
Re: telefonie
Je spreekt over twee dingen, 0900-nr bellen EN een smsdienst?
Hij heeft waarsch een 'gratis' ringtone/logo/spelletje etc aangevraagd. Echter, aan deze 'gratis' lokkertjes zit altijd een abonnement aan vast van die desbetreffende smsdienst. En zolang je dat niet afmeld, blijven de kosten oplopen.
En inderdaad, debitel kan er niets aan doen. Wat door de klant gebeld/ge'smst wordt met de simkrt wordt door debitel bijgehouden, en dus ook aan de klant berekend.
Hij heeft waarsch een 'gratis' ringtone/logo/spelletje etc aangevraagd. Echter, aan deze 'gratis' lokkertjes zit altijd een abonnement aan vast van die desbetreffende smsdienst. En zolang je dat niet afmeld, blijven de kosten oplopen.
En inderdaad, debitel kan er niets aan doen. Wat door de klant gebeld/ge'smst wordt met de simkrt wordt door debitel bijgehouden, en dus ook aan de klant berekend.