Sinds 15 juni 2007 heb ik een vrijblijvend proefabonnement voor telefonie van @home. Maar ik kan zo goed als niet gebeld worden.
De telefoon gaat tweemaal over en stop dan.
Ook ik word van het kastje naar de muur gestuurd.Als je belt met de klanten service? zeggen ze steeds dat het binnen drie werkdagen wordt opgelost. Ook dat ik een klacht in moet dienen per e-mail klachten@home, die verwijzen je dan weer naar het 0900-0740 nummer van de klantenservice.
Ze hebben nieuwe kabels gestuurd en geen verschil. Nu is me 4 augustus j.l. een nieuw modem beloofd, maar dat heb ik nog steeds niet binnen, wel heb ik een doos ontvangen waarin ik het oude modem terug moet sturen binnen 10 dagen, anders moet ik € 65 betalen!!!!
Ook is me geadviseerd via de klantenservice om een verlenging van het proefabonnement te vragen. Heb ik gedaan, maar dat kan niet.
Dan heb ik gevraagd of ze me kosteloos weer terug naar de KPN willen doen, maar ook dat kan niet. Ze kunnen wel voor je opzeggen, maar als je niet tevreden bent over @home en je wilt terug naar de KPN, moet je dat zelf regelen en weer aansluitkosten betalen!!!!!
Nu loopt mijn proefperiode 14 augustus (dus morgen) af en nu schrijven ze dat mijn nieuwe modem in bestelling is.
Het is toch een schande dat zoiets waar veel reclame voor gemaakt wordt en waarvan je verwacht dat het een degelijk bedrijf is, in twee maanden tijd dit niet in orde kan worden gebracht.
Ik hoop dat u hier aandacht aan kan schenken!
Hartelijk dank
Marij de Bont[/i][/b]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefonie van athome
-
Herbie1971
Re: Telefonie van athome
Hoi Marij
Voor je beslist om te verlengen kijk ook even hierna:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=52945
Voor je beslist om te verlengen kijk ook even hierna:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=52945
-
kanovaarder
Re: Telefonie van athome
Proefabonnement @home.
In ieder geval een aangetekende brief met bericht van ontvangst dat u gedurende deze proeftijd waarin @ home geen diensten leveren kan de kosten van dat abonnement ook niet zal betalen = geen diensten - geen betaling.
Bovendien meld u @home dat u of die proefperiode verlengt wil zien zonder de verplichting voor een jaarabonnement of dat u anders de overeenkomst na deze proefperiode als geeindigd zal beschouwen.
Grootvader.
In ieder geval een aangetekende brief met bericht van ontvangst dat u gedurende deze proeftijd waarin @ home geen diensten leveren kan de kosten van dat abonnement ook niet zal betalen = geen diensten - geen betaling.
Bovendien meld u @home dat u of die proefperiode verlengt wil zien zonder de verplichting voor een jaarabonnement of dat u anders de overeenkomst na deze proefperiode als geeindigd zal beschouwen.
Grootvader.