LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefonie van online

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kikie57

telefonie van online

Ongelezen bericht door kikie57 »

ik heb sinds 18 aug internet en telefonie van online en ik heb niets anders dan problemen internet niet op de netgear router en ik heb iedere dag problemen met de telefoon hij doet het helemaal niet of onder het gesprek word ik afgebroken wat moet ik doen als je belt krijg je een grote mond dina

malente

Re: telefonie van online

Ongelezen bericht door malente »

Wij kunnen helaas al maanden niet bellen via online.
hebben meerdere keren gebeld hierover en een klacht gemailt.
Maar helaas kunnen we nog steeds niet bellen ...
Online klantenservice kan niets doen want het ligt nu bij de technische afdeling :?
Als we weer kunnen bellen laten ze het weten.
Heb vorige week ons abonnement opgezegd.

dropje1

Re: telefonie van online

Ongelezen bericht door dropje1 »

Hallo wij willen ook klagen over online .We hebben het zelfde als de andere klagers na 3 minuten valt de telefoon weg .Ook werkt het internet niet als we gebeld worden .
Online stelt voor om hun te bellen wat nooit lukt in 3 minuten .
Na 3 mailtjes een werknemer van online aan de telefoon ,die belooft om de volgende dag terug te bellen .
Omdat we op dat moment niet thuis waren en voor de oplossing de computer aan moest staan.
Deze medewerker is van de aardbodem verdwenen.
Ook nog extra kosten gemaakt voor nieuwe telefoons ,want we dachten dat het probleem aan de telefoons lag.
Online stuurt iedereen met een kluitje in het riet .
Hoe kunnen wij hier vanaf komen ?
Contract gaat per jaar.

Gesloten