| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefonische Onbreikbaarheid van Primafoons
-
Gast
Telefonische Onbreikbaarheid van Primafoons
Tot mijn grote verbazing en verbijstering kwam ik er zojuist achter dat alle PRIMAFOON winkels van KPN telefonisch niet bereikbaar zijn! Dit vind ik te zot voor woorden.
Dus als je de webshop bezoekt en je wil een extra toestel erbij bestellen, wat niet op de site staat, moet je naar de primafoonwinkel om info.
Dus als je de webshop bezoekt en je wil een extra toestel erbij bestellen, wat niet op de site staat, moet je naar de primafoonwinkel om info.
-
ex-kpner
Re: Telefonische Onbreikbaarheid van Primafoons
hallo, heb gewerkt bij de primafoon in emmen, het telefoonnummer daar is: 0591 616060
zij doen niet moeilijk als klanten bellen met vragen!
zij doen niet moeilijk als klanten bellen met vragen!
-
Kris
Elke telecomwinkel is telefonisch te bereiken maar veel winkels vermelden niet standaard hun telefoonnummer omdat de servicewinkels bedoeld zijn voor klanten die naar de winkel komen. Natuurlijk kan er ook telefonisch geholpen worden maar ik weet uit ervaring dat als het telefoonnummer vermeldt staat er de gehele dag alleen maar gebeld wordt. En veel van deze vragen zijn juist bedoeld voor de klanten service (speciaal hiervoor).
Dus de servicewinkels zijn voor klanten die langs komen en voor telefonische vragen kunt u terecht bij de klantenservice,
Groeten
Kris
medewerker telecomzaak
Dus de servicewinkels zijn voor klanten die langs komen en voor telefonische vragen kunt u terecht bij de klantenservice,
Groeten
Kris
medewerker telecomzaak
-
Bob Schurkjens
KPN, Altijd Dichtbij
Je kan tegenwoordig ook in andere winkels telecomapparatuur kopen......
Je kan tegenwoordig ook in andere winkels telecomapparatuur kopen......
Ik begrijp alleen niet waarom mensen naar telecomwinkels gaan bellen voor informatie over een product.
Je kunt toch ook gewoon langs de winkel gaan.
-
Gast
sommige mensen hebben weinig tijd in hun pauze om langs te gaan, of zijn misschien slecht ter been.
Voor enkel info of een bepaald toestel op voorraad is, ga ik niet specifiek voor naar het centrum rijden
Voor enkel info of een bepaald toestel op voorraad is, ga ik niet specifiek voor naar het centrum rijden
-
Tosbaga
Via het algemene nummer kan informatie over voorraad worden opgevraagd, het is ook een kleine moeite om een vriend of kennis te laten vragen of hij het betreffende artikel wil bestellen, aangezien bestellingen altijd vrijblijvend zijn.
De primafoons zijn ook op zaterdag open en regelmatig ook op zondagen, dus de pauze smoes is niet relevant.
Het klopt inderdaad dat als we de lijnen vrij zouden geven, we eigenlijk alleen maar aan het bellen zouden zijn. De meeste problemen zijn toch net over de telefoon op te lossen, en een telefoon gesprek kan frustrerend zijn, als je echte interactie hebt met elkaar kan je veel makkelijker de situatie uit te schetsen en op te lossen. Wij hebben nu veel klanten die komen voor adsl problemen, veelal zit de splitter fout, zoiets kan je wel proberen uit te leggen over de telefoon, maar als ik een tekening maak is het meteen opgelost.
De primafoons zijn ook op zaterdag open en regelmatig ook op zondagen, dus de pauze smoes is niet relevant.
Het klopt inderdaad dat als we de lijnen vrij zouden geven, we eigenlijk alleen maar aan het bellen zouden zijn. De meeste problemen zijn toch net over de telefoon op te lossen, en een telefoon gesprek kan frustrerend zijn, als je echte interactie hebt met elkaar kan je veel makkelijker de situatie uit te schetsen en op te lossen. Wij hebben nu veel klanten die komen voor adsl problemen, veelal zit de splitter fout, zoiets kan je wel proberen uit te leggen over de telefoon, maar als ik een tekening maak is het meteen opgelost.
Bel je ook naar de HEMA om te vragen of er nog rookworst op voorraad is.Voor enkel info of een bepaald toestel op voorraad is, ga ik niet specifiek voor naar het centrum rijden
-
Gast
Ik vind rookworst wat anders dan hardware. Hardware kun je bestellen, als je rookworst wilt bestellen dan zul je toch echt contact opnemen met een toko of weet ik veel wat voor koerier.
Ik woon aan de rand van een stad, en ik ga me niet iedere keer het centrum in worstelen om iets na te vragen mbt een bestelling.
Ik woon aan de rand van een stad, en ik ga me niet iedere keer het centrum in worstelen om iets na te vragen mbt een bestelling.
-
Tosbaga
als je bij de primafoon iets besteld krijg je vanzelf een telefoontje of een kaartje als het betreffende artikel binnen is, dit geldt ook voor reparaties, dus je hoeft niet iedere week de stad in, maar moet gewoon geduld hebben.
-
coco4u
Ik huur al een tijdje een telefoon, die ik inmiddels kan overkopen. Blijkt dat ik naar een primafoonfiliaal moet om dat te regelen!!
Ongelooflijk:betaal ik me blauw aan dat ding, kan ik niet eens de financiele afhandeling via KPN laten lopen!
Verschrikkelijke service om me vervolgens naar een overvolle winkel te laten gaan, terwijl ik alleen een wijziging wil laten maken.
Ik ga bovendien zeer binnenkort mijn KPN lijn opzeggen. Weinig service voor deze kosten.
Ongelooflijk:betaal ik me blauw aan dat ding, kan ik niet eens de financiele afhandeling via KPN laten lopen!
Verschrikkelijke service om me vervolgens naar een overvolle winkel te laten gaan, terwijl ik alleen een wijziging wil laten maken.
Ik ga bovendien zeer binnenkort mijn KPN lijn opzeggen. Weinig service voor deze kosten.
-
Tosbaga
Het huren van een toestel gaat niet meer via KPN zelf, dit is uitbesteed aan een extern bedrijf, daar heeft u een brief over gehad, en als echte consument heeft u deze niet gelezen en zomaar weggegooid.
Een tijdje is al 3 jaar, aangezien de huur termijn voor een telefoon altijd 3 jaar is.
U heeft destijds gekozen om zelf blauw te betalen aan een huur telefoon.
De reden dat u naar de winkel moet, is omdat u zich telefonisch niet kunt legitimeren, en om wijzigingen door te kunnen voeren moet er een legitimatie zijn. Anders zou iedereen wel kunnen bellen en vanalles aanvragen en opzeggen.
Er is geen enkele winkel die altijd volstaat en waar je altijd moet w8en, neem maar van mij aan dat er altijd rustige momenten zijn, en ja u kunt even w8en en verlost zijn van alle kosten en verplichtingen of alles laten zoals het is en lekker blauw door betalen. Trouwens moet u toch naar de winkel om de lijn op te zeggen, kunt u meteen de huur opzeggen van de telefoon. U heeft waarschijnlijk iets te vaak naar die reclame gekeken van wehkamp, alles wordt voor geregeld en bezorgt
Een tijdje is al 3 jaar, aangezien de huur termijn voor een telefoon altijd 3 jaar is.
U heeft destijds gekozen om zelf blauw te betalen aan een huur telefoon.
De reden dat u naar de winkel moet, is omdat u zich telefonisch niet kunt legitimeren, en om wijzigingen door te kunnen voeren moet er een legitimatie zijn. Anders zou iedereen wel kunnen bellen en vanalles aanvragen en opzeggen.
Er is geen enkele winkel die altijd volstaat en waar je altijd moet w8en, neem maar van mij aan dat er altijd rustige momenten zijn, en ja u kunt even w8en en verlost zijn van alle kosten en verplichtingen of alles laten zoals het is en lekker blauw door betalen. Trouwens moet u toch naar de winkel om de lijn op te zeggen, kunt u meteen de huur opzeggen van de telefoon. U heeft waarschijnlijk iets te vaak naar die reclame gekeken van wehkamp, alles wordt voor geregeld en bezorgt
-
Gast
Ik heb KPN al enige tijd opgezegd.Ik ga bovendien zeer binnenkort mijn KPN lijn opzeggen. Weinig service voor deze kosten.
Geldkloppers zijn het, zo kan ik ook ieder kwartaal winst boeken.
Ruk-firma
-
jkoops
Gevolg veel ombellen naar dure nummers om uiteindelijk op internet de juiste modem te kunnen bestellen. KOUDE DOUCHE.
Ondertussen wel 3 week verder!!!!!!!!!
-
Gast
Belachelijk dat je er 3 weken over doet om een modem te bestellen, een normaal mens besteld deze en heeft hem binnen 2 dagen in huis 
-
Gast
je wil toch niet zeggen dat ze in een winkel iets niet op voorraad hadden?!?!?!? SCHANDALIG!!!
en hebben ze nog meer van dit soort winkels??!? met van die tijden dat ze spullen verkopen en het door de leverancier niet op tijd geleverd kan worden?!?! het zou verboden moeten worden!! tssss....
en hebben ze nog meer van dit soort winkels??!? met van die tijden dat ze spullen verkopen en het door de leverancier niet op tijd geleverd kan worden?!?! het zou verboden moeten worden!! tssss....
-
Chester
Alle informatie is beschikbaar via de klantenservice op een gratis 0800-nummer.
Deze informatie staat ook altijd vermeld op de website.
Ik zag een opmerking over de bestelling van een extra toestel, volgens mij zijn dit ook zaken die via de klantenservice geregeld kunnen worden.
Ik zie de Primafoon als de winkel waar klanten terecht kunnen wanneer ze de tijd of de mogelijkheid hebben om ergens naar toe te gaan, of als ze bijvoorbeeld een telefoon eerst willen zien alvorens deze aan te schaffen.
Voor specifieke vragen en extra bestellingen kun je in persoon bij de Primafoon terecht, en als je wilt bellen... Bel dan even naar de klantenservice
Chester
Deze informatie staat ook altijd vermeld op de website.
Ik zag een opmerking over de bestelling van een extra toestel, volgens mij zijn dit ook zaken die via de klantenservice geregeld kunnen worden.
Ik zie de Primafoon als de winkel waar klanten terecht kunnen wanneer ze de tijd of de mogelijkheid hebben om ergens naar toe te gaan, of als ze bijvoorbeeld een telefoon eerst willen zien alvorens deze aan te schaffen.
Voor specifieke vragen en extra bestellingen kun je in persoon bij de Primafoon terecht, en als je wilt bellen... Bel dan even naar de klantenservice
Chester
-
Nuchter
KPN begrijpt nog steeds niet goed dat zij er is voor de klanten en niet omgekeerd. Het signaal dat KPN afgeeft naar winkeliers en andere ondernemers, is "Neem toch vooral geen telefoon, maar laat de klanten maar naar je zaak komen." Met dit stompzinnige denkbeeld mist KPN aardig wat telefoongesprekken van haar klanten naar die winkeliers en naar zichzelf (Primafoonwinkel).
Geruime tijd geleden deed KPN ondoordacht een toezegging aan haar nieuwe GSM-klanten, dat zij een extra beltegoed kregen bij inzending van de meegeleverde bon. Men vergat te vermelden dat dit extra tegoed niet gold voor opwaarderen, maar weigerde de konsekwentie daarvan te dragen en liet de klant daarvoor opdraaien.
Daarover werd gebeld naar KPN. 55 minuten in de wacht voor er werd opgenomen. "Sorry, maar u moet een ander nummer hebben, ik verbind u door..." en prompt de in-gesprek-toon. Opnieuw geprobeerd. Nu 65 minuten wachten. Weer doorverbinden naar het goede nummer, waar gemeld wordt dat ik daarvoor naar de Primafoonwinkel moet gaan. Dus naar de bushalte, 11 km rijden en nog een kwartier lopen en ik stond in de Primafoonwinkel waar ik nog 25 minuten moest wachten. (Hoe moet ik weten wannéér het daar rustig is? Telefonisch kan ik dat niet vragen!)
De verkoper legde vriendelijk uit, dat ik niet bij hèm moest zijn, maar KPN Klantenservice moest bellen. Toen was de maat vol en schopte ik een hoop herrie. Resultaat: de verkoper belt gedurende 1,5 uur (ja, 90 minuten!) naar diverse nummers waar hij steeds wordt doorverwezen en uiteindelijk te horen krijgt dat KPN voet bij stuk houdt: KPN heeft wel een fout gemaakt, maar weigert de konsekwenties te dragen en de klant die paar tientjes schade te betalen. Een rot bedrijf? Zeker weten. Rot mensen? Nee, want een verkoopster van dezelfde Primafoonwinkel wist het bedrag aan een speciaal potje te ontfutselen en betaalde de schade (na enkele weken) alsnog contant uit.
Het is duidelijk dat ondanks goed personeel, het bedrijf zichzelf met haar starheid en talloze regels naar de filistijnen helpt. En dat verlies daardoor? Dat betaalt de klant wel.......
Ik stap over naar de concurrent. Gek, hè?

Geruime tijd geleden deed KPN ondoordacht een toezegging aan haar nieuwe GSM-klanten, dat zij een extra beltegoed kregen bij inzending van de meegeleverde bon. Men vergat te vermelden dat dit extra tegoed niet gold voor opwaarderen, maar weigerde de konsekwentie daarvan te dragen en liet de klant daarvoor opdraaien.
De verkoper legde vriendelijk uit, dat ik niet bij hèm moest zijn, maar KPN Klantenservice moest bellen. Toen was de maat vol en schopte ik een hoop herrie. Resultaat: de verkoper belt gedurende 1,5 uur (ja, 90 minuten!) naar diverse nummers waar hij steeds wordt doorverwezen en uiteindelijk te horen krijgt dat KPN voet bij stuk houdt: KPN heeft wel een fout gemaakt, maar weigert de konsekwenties te dragen en de klant die paar tientjes schade te betalen. Een rot bedrijf? Zeker weten. Rot mensen? Nee, want een verkoopster van dezelfde Primafoonwinkel wist het bedrag aan een speciaal potje te ontfutselen en betaalde de schade (na enkele weken) alsnog contant uit.
Het is duidelijk dat ondanks goed personeel, het bedrijf zichzelf met haar starheid en talloze regels naar de filistijnen helpt. En dat verlies daardoor? Dat betaalt de klant wel.......
Ik stap over naar de concurrent. Gek, hè?
-
Gast
Wat begrijp je niet ???
Kpn heeft een telefonische ingang
Bellen naar een winkel om te vragen of het druk is, ja gaan we allemaal doen zijn ze de hele dag in gesprek en hebben geen tijd meer om de klanten te helpen in de winkel.
Kpn heeft een telefonische ingang
Bellen naar een winkel om te vragen of het druk is, ja gaan we allemaal doen zijn ze de hele dag in gesprek en hebben geen tijd meer om de klanten te helpen in de winkel.
-
kpn-er
Hallo, ik lees nu net alle reactie's op deze site en ik sta ervan te kijken dat (bijna) niemand snapt waarom we dit zo gedaan hebben dat primafoons niet bereikbaar zijn.... VRAAG ?? Hoe zou u het vinden als u in een primafoonwinkel staat en de medewerker heeft gewoon geen tijd om u te woord te staan omdat hij of zij aan de telefoon hangt????? heeft u er wel eens aan gedacht dat deze mensen er NIET zijn om de telefoon te beantwoorden, deze mensen zijn er om service te verlenen aan klanten in de winkel. Vervolgens wil ik reageren op het bericht verderop van COCO4U .... allereerst, waarom klaag je nu in godsnaam over het bedrag wat je betaald voor het toestel?? Niemand heeft je gedwongen om deze te huren, deze heb je helemaal ZELF uitgekozen en als je even verder kijkt dan je neus lang is dan zie je ook bij de afschrijvingen staan dat dit niet via KPN Klantenservice loopt, maar via een ander bedrijf... de primafoon staat hiermee in contact en niet Klantenservice 0900-0244... en om even terug te komen op het modem onderwerp helemaal onderaan de forum.... een modem kun, als deze vanaf het begin al stuk is, telefonisch gewoon omruilen hoor , wij sturen dan een nieuwe modem en jij kunt de oude retourneren, maar jah, jammer genoeg is het voor sommige mensen te veel moeite om naar een postkantoor in de buurt te gaan en jammer genoeg heeft iedere shop soms niet alles op voorraad, maar dat is niet alleen KPN hoor. hiermee wil ik vragen om begrip dat we helaas geen robot's zijn maar mensen en we roeien met de riemen die we hebben en KPN heeft de zaakjes zeker goed op orde ook al loopt het niet altijd zoals de klanten willen, maar dan wil ik er nog het laatste over zeggen, Om te winkelen voor kleding, schoenen een nieuwe tv etc. bel je toch ook niet naar de winkel met de vraag "hebben jullie toevallig nog een phillips tv, of goh liggen er nog levi's broeken met de maat ...blahblahblah" denk even na voordat je iets zegt aub.[/b]