LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefonische Reclame

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Telefoon reclame wat vind je ervan ???

Irritant
2
40%
Vreselijk
2
40%
Gezellig
0
Geen stemmen
leuk
0
Geen stemmen
geen mening
1
20%

Totaal aantal stemmen: 5

Karolina

Telefonische Reclame

Ongelezen bericht door Karolina »

Vreselijk gek word ik ervan :twisted: :evil:
Telefoon reclame !!
Nou hoorde ik laatst, dat er een internetsite bestaat, waar je je voor dit soort reclame kan afmelden.
Zou iets moeten zijn van "belmeniet.nl"
Is er iemand bekend mee ???
Ik zou nou eindelijk 's avonds is gewoon mijn eten willen opeten en tijdens mijn film niet gestoord willen worden door al die vervelende bedrijven.
Ze hebben geloof ik allemaal een groot bord voor hun kop :shock: :roll:

Groetjes

ultrafox

Re: Telefonische Reclame

Ongelezen bericht door ultrafox »

Als je denkt dat dat vreselijk is wat denk je dan hier van.

Ik heb sinds 1 maand een nieuw prepay pakket gekocht en absoluut NERGENS mijn naam ingevuld omdat ik niet wil jan en alleman mijn nummer heeft.
En jawel hoor ik wordt gebelt voor een of ander hotelbon sh1tzooi bedoe.
Maar het aller raarste was dat deze telefoonterrorist mijn naam wist terwijl ik deze absoluut NIET had genoemd.
Dus ik meteen in de aanval en vraag van hem hoe het mogenlijk is dat hij mijn naam kent en waar hij dit telefoon nummer vandaan heeft.
Na een paar seconde stilte hangt tie verdomme op en ik weet niet voor wie die terrorist werkt.

Kan ik verdomme WEER een nieuw pakket gaan kopen want anders krijg je niks anders dan telefoonterroristen aan de lijn.

budje

Re: Telefonische Reclame

Ongelezen bericht door budje »

Ultrafox, get a life!!

Als reactie op de eerste post: ik denk dat je www.infofilter.nl bedoelt?

Gesloten