Ik word regelmatig door dit nummer gebeld, maar dit is een nummer van onduidelijke afkomst en die niet veel goede in de zin hebben. Niet gebruiken en vooral geen volg geven aan hun verzoeken, die in het Engels gedaan worden
Groet
Wil
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefoon 009712179508
Re: Telefoon 009712179508
Speelt al heel lang, hoor. De meeste mensen weten inmiddels wel dat het zogenaamde "Microsoft medewerkers" zijn en willen ons dingen laten doen die wij niet doen. Op alle Fora zijn hierover al de nodige waarschuwingen geweest, dus ga ik er maar van uit dat niemand instructies gaat opvolgen.Wildelange schreef:Ik word regelmatig door dit nummer gebeld, maar dit is een nummer van onduidelijke afkomst en die niet veel goede in de zin hebben. Niet gebruiken en vooral geen volg geven aan hun verzoeken, die in het Engels gedaan worden
Groet
Wil
Laatst gewijzigd door tenormin op 19 feb 2013 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Telefoon 009712179508
Dat laatste is waarschijnlijk ironisch bedoeld...tenormin schreef:
Speelt al heel lang, hoor. De meeste mensen weten inmiddels wel dat het zogenaamde "Microsoft medewerkers" zijn en willen ons dingen laten doen die wij niet doen. Op alle Fora zijn hierover al de nodige waarschuwingen geweest, dus ga er maar van uit dat niemand instructies gaat opvolgen.