ik heb al een tijdje het vermoedde dat ik op mijn telefoon gehackt ben kan dit ?,
ik keek net bij mijn media en klikte op spraakmemo's er staan er 6 waarvan ik weet dat er 5 van mij zijn maar er staat er 1 tussen waarvan ik zeker weet dat die NIET van mij is ! dus ik klik weg en denk van misschien is het een fout en klik weer op spaarmemo's staat hij er nog steeds onder de naam shirleyrecord , net toen ik weer weg klikte werd ik gebeld door een nummer dat ik niet kende ik nam op en zij : hallo , de man ; u heeft mij gebeld , ik: nee meneer sorry u heeft vast een verkeerd nummer gebeld..... dus ik hing op. Werd ik weer 2 min later door de zelfde man gebeld en weer zijden we het zelfde maar ik voegde eraantoe : ik denk dat ik gehackt ben dus dat u niet door mij bent gebeld maar door mijn hacker , de man was even stil en zij toen ; o ... oke doei. Nu weet ik dus bijna zeker dat ik ben gehackt kan dit en als dit zo is wat moet ik hieraan doen?
Elise
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoon gehackt
Re: telefoon gehackt
Kan alleen maar als je je bluetooth aan hebt staan en "vindbaar" bent met je wachtwoord op default "0000" of zo.