LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoon inleveren na stopzetten contract ivm geen dekking

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
juut84

Telefoon inleveren na stopzetten contract ivm geen dekking

Ongelezen bericht door juut84 »

Sinds een week of 8 heb ik op mijn thuisadres problemen met de bereikbaarheid van mijn iPhone met T-mobile abonnement. Gedurende de afgelopen periode is bellen onmogellijk en sms-en gaat soms wel goed maar meest van de tijd lukt het niet en geeft het toestel permanent geen service aan. Ik heb inmiddels al meerdere malen contact gehad met T-mobile en het blijkt dat het probleem wordt veroorzaakt door een storing in de dichtsbijzijnde GSM mast. T-mobile is blijkbaar niet in staat om dit probleem op te lossen. Na 8 weken bellen en klagen is men eindelijk bereid mijn contract te ontbinden en dat ik kosteloos over kan stappen naar een andere aanbieder, er is echter een hele grote MAAR. Ik moet namelijk mijn iPhone waar ik een jaar geleden nog 150 euro voor betaald heb inleveren.

Dit vind ik echt te zot voor woorden. Ik betaal al 45 euro per maand waar ik zeker de laatste 2 maand absoluut niks voor terug gekregen heb. En nu moet ik ook nog eens mijn duurbetaalde toestel inleveren? Ik ben al gedupeerd door het feit dat ik niet krijg waar ik voor betaal en dan ook nog eens dit?

Wie heeft hier ook dezelfde ervaring mee en is er wellicht een manier om onder het inleveren van je toestel uit te komen?

stofzuigertje

Re: Telefoon inleveren na stopzetten contract ivm geen dekking

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Is het bereik in huis te slecht?
Dan heeft U vermoedelijk buiten wel bereik en is je huis gewoon te goed geïsoleerd!

Dat je het toestel in moet leveren, de werkelijke prijs is hoger dan €150,- en daarom willen ze hem terug, ook willen ze geen I Phone met andere aanbieder hebben.
Ook is de prijs afhankelijk van gekozen abonnement dus geen echte €150,-

Ik zou U adviseren eerst een Samsung simlockvrij te kopen van €100,- en die uit te testen met de Aldi of Kruidvat prepaid kaart op KPN netwerk en de Vodafone simkaart voor prepaid om vooral te testen hoe de dekking daar is.
Ook een kaart lenen of visite vragen mag natuurlijk.

Dus een simkaart abonnement en eigen toestel kopen is voordeliger en daarmee benader je de functies van jou huidige.

Ik weet niet of er een externe antenne op kan want met losse draad antenne komen vele toestellen verder en die inprikken geeft beter bereik en dan kun je de huidige gewoon houden.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Is het bereik in huis te slecht?
Dan heeft U vermoedelijk buiten wel bereik en is je huis gewoon te goed geïsoleerd!
Als het probleem is zoals stofzuigertje meld zal je dat niet alleen bij T-Mobile hebben. De ontvangst van de I phone is belabbert.Je kan er van alles meedoen maar er is niet aan goed bellen gedacht. Sinds invoering bij ons bedrijf van de Iphone enwel met KPN abonnement zijn sommige storingsmonteurs thuis niet meer te bereiken. We lossen dit op om hun via e-mail te bereiken
via WIFI hebben ze wel bereik op dat speeltje. Heb al voorgesteld de monteurs een eenvoudig mobieltje van 25 euro te geven zodat ze bereikbaar zijn bij storingen.

gr Henk

juut84

Ongelezen bericht door juut84 »

Het maakt in dit geval niks uit of ik binnen of buiten sta. Ook het type telefoon maakt niks uit, dit heb ik inmiddels meerdere keren getest om er zeker van te zijn dat het daar niet aan ligt.

Gesloten