Geachte Radar,
sinds juli dit jaar ben ik van Hetnet overgestapt naar Ziggo, met behoudt van het bestaande telefoon nummer,de portering ging in het begin al stroef Ziggo regelt het verder wel nadat ik Hetnet heb gevraagd om mijn nummer mee te nemen naar Ziggo, tot zover ging het goed, afgelopen 14-11-2008 , kon niemand mij opeens meer bereiken, denkende dat mijn telefoon het had begeven, bleek dan dat ik wel naar buiten kan bellen maar naar mij toe was of is niet mogelijk,
tot mijn stomme verbazing keek ik op mijn Ziggo en zie ik heb opeens een andere telefoon nummer gekregen, direct bellen naar Ziggo kreeg ik na een kleine 20 minuten iemand aan de telefoon en die snapte ook niet waarom ik een andere nummer heb gekregen, want zegt hij , de portering van HetNet naar Ziggo is goed verlopen, het is niet Ziggo die dit probleem op moet lossen maar ik zelf, kopiën sturen naar Ziggo Utrecht met indentiteit kopie enz, maar ondertussen kan niemand mij bereiken. tot overmaat moet ik voor die wijziging ook og eens 19,95 euro betalen. is mdit brutaal of is dit brutaal, ik ben met stomheid geslagen.ben ook benieuwd of ik mijn oede nummer nog terug krijg, wat kan ik doen,
alvast dank voor uw antwoordt
A.Trommelen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoon nummer veranderd
Re: telefoon nummer veranderd
Het kost klanten altijd tijd en moeite en geld om de fouten die providers maken te herstellen.
Ik zou zeker niet akkoord gaan met het bedrag wat Ziggo in rekening wilt brengen voor een fout veroorzaakt door Ziggo.
Verzoek Ziggo dit kosteloos te verzorgen. Geeft aan dat mocht Ziggo dit niet willen doen u dit graag zwart op wit wilt zien zodat u dit als een geschil kunt voorleggen bij de Geschillencommissie en dat u daar ook de vervolgschade zult vorderen.
Ik zou zeker niet akkoord gaan met het bedrag wat Ziggo in rekening wilt brengen voor een fout veroorzaakt door Ziggo.
Verzoek Ziggo dit kosteloos te verzorgen. Geeft aan dat mocht Ziggo dit niet willen doen u dit graag zwart op wit wilt zien zodat u dit als een geschil kunt voorleggen bij de Geschillencommissie en dat u daar ook de vervolgschade zult vorderen.
-
A.Trommelen
Geachte Radar,
Niet alleen het bedrag, die ik moet betalen voor een telefoon nummer
die ik niet eens heb aangevraagd wil ik terug hebben , mijn oude nummer wil ik ook terug hebben , het is toch van de gekke , dat ik die ook nogeens kwijt raak, ik heb dat nummer al meer als 35 jaar.
Het is onbegonnen werk om alle die ik ken om die te bellen of te mailen dat ik een ander nummer heb gekregen , ik werk voor de schaakclub , de kerk enz. om dat te doen heb ik werk zat , en daar begin ik niet aan, je stapt over naar een provider met overname van de telefoon nummer dat goed is gegaan, en dat wordt zo maar door Ziggo ,veranderd, en zelf regelen om het weer goed te krijgen, zij bieden hun hulp niet eens aan , dat vind ik behoorlijk brutaal.
Ik heb jullie hulp dan ook nodig ,graag.
wachten op uw antwoordt,
groet ik u vriendelijk
A.Trommelen
Niet alleen het bedrag, die ik moet betalen voor een telefoon nummer
die ik niet eens heb aangevraagd wil ik terug hebben , mijn oude nummer wil ik ook terug hebben , het is toch van de gekke , dat ik die ook nogeens kwijt raak, ik heb dat nummer al meer als 35 jaar.
Het is onbegonnen werk om alle die ik ken om die te bellen of te mailen dat ik een ander nummer heb gekregen , ik werk voor de schaakclub , de kerk enz. om dat te doen heb ik werk zat , en daar begin ik niet aan, je stapt over naar een provider met overname van de telefoon nummer dat goed is gegaan, en dat wordt zo maar door Ziggo ,veranderd, en zelf regelen om het weer goed te krijgen, zij bieden hun hulp niet eens aan , dat vind ik behoorlijk brutaal.
Ik heb jullie hulp dan ook nodig ,graag.
wachten op uw antwoordt,
groet ik u vriendelijk
A.Trommelen
http://www.trosradar.nl/index.php?id=contact&L=1
Hier kunt u adres en telefoonnummer van Radar vinden.
Hier kunt u adres en telefoonnummer van Radar vinden.