| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoon stuk terug gekregen
-
kija
telefoon stuk terug gekregen
ik was in het bezit van een samsung A-800. heb hem nu een jaar geleden bij telepoint (vooheen sitel genaamd) gekocht. na een half jaar deed hij het opeens niet meer. ik heb hem terug gebracht naar de winkel voor rteparatie aangezien er niks raars mee gebeurt was. kreeg hem na ruim twee maanden terug, de software was vervangen. dat ik hem zolang kwijt was geweest kwam doordat de winkel hem kwijt had gemaakt. daarna deed hij het niet echt naar mijn zin. de telefoon liep namelijk geregelt vast. als ik de batterij erin en eruit haalde deed hij het weer. heb hem uiteindelijk maar toch weer weggebracht. ik kreeg hem vervolgens terug met totaal schade. hij deed dus niks meer. gelukkig had ik hem meteen in de winkel aangezet en kon dus meteen opmerken dat hij helemaal niks meer deed. hij is weer terug gestuurt naar de reperateur maar er bleek niks aan te doen te zijn. dit speelt inmiddels alweer meer dan een maand. in de tussen tijd heeft hij me een tweede hand samsung A 800 aangeboden, maar ja wat is daar weer mee aan de hand. wil natuurlijk geen tweede hands telefoon. heb hem vervolgens een aangetekende brief gestuurt dat hij in gebreke is en dat er een oplossing voor moet komen. heb hier geen reactie op gehad. wat moet ik nu doen??? als ik een telefoon inlever met een probleem moet ik hem of terug krijgen met hetzelfde probleem of dat het opgelost is!! is toch schandalig van telepoint!!
-
douglas
Re: telefoon stuk terug gekregen
ik ken het hele telepoint niet,is dat een lokaal winkeltje ofzo... voortaan kun je beter een toestel kopen bij een keten zoals belcompany want ik weet niet of deze winkelier zich wat aantrekt voor jouw klachten,een grote keten heeft een naam of groot te houden en zal sneller je tegemoed komen.gr.douglas
-
tafkak
beste Douglas.
Jij bent liever een nummer dan een persoon.
Bij een keten ben je het nummertje en in de lokale telecomvakhandel word je tenminste nog als mens behandeld. Een lokale winkel moet het hebben van zijn bekendheid in en om zijn regio. Daar zitten hele goede bij. Want als je het in je eigen regio verkloot ben je goed het haasje met je winkeltje.
Dus zou de winkel van Kija beter moeten weten. Ik vind dat die telepoint zich van zijn slechtste kant laat zien. Helaas is het welzo dat Telepiont weer de defecte samsung als garantie geval moeten gaan behandelen en er voor moeten zorgen dat Kija een nieuw of in iedergeval goed werkend toestel moet krijgen. Zij zijn in gebreke gebleven.
Maar de opmerking van Douglas, dat je beter naar een keten kan gaan vind ik niets. Kijk eerst maar eens verder op dit forum, daar komen alle ketens voorbij.
Jij bent liever een nummer dan een persoon.
Bij een keten ben je het nummertje en in de lokale telecomvakhandel word je tenminste nog als mens behandeld. Een lokale winkel moet het hebben van zijn bekendheid in en om zijn regio. Daar zitten hele goede bij. Want als je het in je eigen regio verkloot ben je goed het haasje met je winkeltje.
Dus zou de winkel van Kija beter moeten weten. Ik vind dat die telepoint zich van zijn slechtste kant laat zien. Helaas is het welzo dat Telepiont weer de defecte samsung als garantie geval moeten gaan behandelen en er voor moeten zorgen dat Kija een nieuw of in iedergeval goed werkend toestel moet krijgen. Zij zijn in gebreke gebleven.
Maar de opmerking van Douglas, dat je beter naar een keten kan gaan vind ik niets. Kijk eerst maar eens verder op dit forum, daar komen alle ketens voorbij.
-
Gast
Bah een steek in het hart. Ik werk bij zo'n grote keten en heb een hele grote vast klantenkring. Dat heeft niets te maken of je deel uit maakt van een keten of niet maar alles met de mentaliteit van het personeel.
We hebben hier ook enkele eenmanszaken zitten waar we niets dan klachten van te horen krijgen. Beide opmerkingen van jullie zijn niet geheel waar want dit scheelt gewoon per filiaal van een keten en per eenmanszaak.
We hebben hier ook enkele eenmanszaken zitten waar we niets dan klachten van te horen krijgen. Beide opmerkingen van jullie zijn niet geheel waar want dit scheelt gewoon per filiaal van een keten en per eenmanszaak.
-
Tosbaga
klopt inderdaad niet, ik werk ook in een keten en ook bij ons zijn veel klanten geen nummer, alhoewel nummer 1 dan, ik ken ze niet allemaal bij naam, daar hebben we teveel klanten voor, maar velen herken ik wel als ik ze zie, de vrachtwagenchauffeur of de jurist, of die ouwe waar we mee gelachen hebben. Je moet niet vergeten dat het mensen zijn waar je mee werkt, en soms stappen mensen met het verkeerde ben uit bed of ze hebben een slechte dag, niet dat dat een slechte behandeling rechtvaardigt, maar je kan er wel bergip voor hebben...